استاد دانشگاه اهواز جدیدترین قربانی سگ‌های ولگرد

"مریم جوادپور" عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اهواز پس از مواجهه با تعدادی از سگ‌های ولگرد، در حالی که قصد فرار داشته، با خودروهای عبوری تصادف کرده و جان خود را از دست می‌دهد.

به گزارش ایمنا، علی انصاری، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با تأیید این خبر اظهار کرد: روز گذشته ساعت چهار بعد از ظهر "جوادپور" از دانشگاه خارج شده و در حال پیاده‌روی به سمت منزل بوده که در حین پیاده‌روی (نزدیک فلکه فرهنگ شهر) سگ‌های ولگرد او را دنبال می‌کنند.

وی افزود: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اهواز برای فرار از دست سگ‌ها به سمت جاده حرکت کرده که به محض ورود به جاده با خودرویی برخورد و خونریزی مغزی می‌کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه راننده خودرو که خانم بود سیم کارت متوفی را درآورده و وارد گوشی خود می‌کند و خانواده متوفی را در جریان تصادف می‌گذارد، تصریح کرد: امروز پس از انجام دو عمل جراحی روی مغز وی متأسفانه نتوانستند وی را نجات دهند و در بیمارستان فوت می‌شود.

به گزارش ایمنا، چندین سال است که عدم ساماندهی و رها کردن سگ‌های ولگرد در معابر شهری با ترس و استرس زیاد برای شهروندان به ویژه بانوان همراه بوده و گاهاً سبب حمله و آسیب رساندن به آن‌ها نیز شده است؛ حالا این معضل قدیمی شهری ضمن اینکه آسایش مردم را در سطح شهر به خطر انداخته، حضور سگ‌ها در کنار جاده‌ها حوادث زیادی را برای شهروندان رقم زده است؛ همچنین در ماه‌های گذشته یک‌هزار و ۸۰۰ نفر بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در اهواز مجروح و راهی بیمارستان شده‌اند.

منبع: فارس

کد خبر 552573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.