همگرایی برای تسری اقتصاد گردشگری به اقتصاد شهری

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آورده همگرایی مدیریت شهری و استان تسری اقتصاد گردشگری به اقتصاد شهر و شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در دومین روز برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور در غرفه اصفهان، اظهار کرد: همان‌طور که اصفهان نگین ایران است، اکنون غرفه این شهر به لحاظ تولید محتوا و تعامل نیز نگین مجموعه نمایشگاه‌ها است که این مهم نیز مرهون همگرایی مدیریت شهری، مدیریت استان و میراث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه تاکنون همگرایی مدیریت شهری و استانی را در عمر فعالیت سازمانی خود را در این سطح مشاهده نکرده‌ام، افزود: سطح همگرایی به‌گونه‌ای است که برخلاف سایر غرفه‌های نمایشگاه گردشگری، در غرفه اصفهان لوگوی سازمانی را مشاهده نمی‌کنیم و تنها لوگوی اصفهان مطرح است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: آورده این همگرایی برای شهر تسری اقتصاد گردشگری به اقتصاد شهر و شهروندان باشد و به تعالی شهر کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: غرفه اصفهان در نمایشگاه پیام فرهنگی دارد، تهیه کلیپ‌هایی از ناگفته‌های شهر اصفهان اقدام بسیار خوبی است، اصفهان را همه به عنوان جهان‌شهر می‌شناسند، اما در این روایت‌ها موضوعات جدیدی در مورد این جهان‌شهر آورده شده که بسیار جذاب است.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه تولید محتوا برای اصفهان ضروری است، اظهار کرد: بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر خیالات و افسانه‌های خود را تبدیل به محتوا می‌کنند اما ما تنها باید محتواها را بازگو کنیم، زیرا این محتواها به صورت دانش شفاهی و تاریخ شفاهی سینه به سینه رد می‌شود.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در این بازه زمانی چهار ساله همگرایی داشته باشیم، تا انتهای این دوره اصفهان شهر زندگی شود به طوری‌که هم شهروندان و هم گردشگران، سرمایه‌گذاران و هر فرد شاغل در آن، به آن افتخار کنند.

کد خبر 552534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.