دوج کوین بالاتر از ترالونا در مارکت

علیرغم کاهش بیش از چهار درصدی قیمت برترین رمزارز میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته، این ارزدیجیتال از نظر ارزش بازار به رتبه نهم صعود کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوج کوین موفق شده است که توکن تحت فشار ترالونا (Terra LUNA) را که ۱۴ درصد دیگر در میان یک فروش وحشیانه کاهش یافته است، سرنگون کند. لونا پس از سقوط ۱۷ درصدی در جمعه گذشته، اکنون ۳۲.۹۳ درصد در هفته گذشته کاهش یافته است.

دانیله سستاگالی (Daniele Sestagalli)، یکی از بنیانگذاران پروتکل لونا بحث برانگیز ارز ذخیره، با وجود رأی اکثریت جامعه به زنده نگه داشتن آن، پروژه بحث برانگیز مالی غیرمتمرکز را قطع کرد. Wonderland پس از اینکه مشخص شد توسط مایکل پاترین مجرم اداره می‌شود که همچنین یکی از بنیانگذاران صرافی مشکل دار QuadrigaCX بود، مورد انتقاد قرار گرفت.

اگرچه به نظر می‌رسد پروژه اصلی اکنون مرده است، اعضای جامعه که به عنوان قورباغه (Frog) شناخته می‌شوند پیشنهادی برای راه اندازی Wonderland ۲.۰ ارائه کرده‌اند، نسخه‌ای بازسازی شده از پروژه با ساختار DAO متفاوت. برخی همچنین پیشنهاد ادغام Wonderland با Abracadabra، پروژه DeFi دیگر در جامعه لونا را داده‌اند، اما بعید است که چنین پیشنهادی عملی شود.

از آنجایی که می‌توان با قرض دادن استیبل کوین Magic Internet Money (MIM) Abracadabra استیبل کوین TerraUSD (UST) را استیک کرد، قیمت توکن LUNA مستقیماً تحت تأثیر انفجار پر از رسوایی Wonderland قرار گرفت.

روند نزولی LUNA همچنین به کاهش ذخایر پروتکل پرچمدار Anchor که نرخ بهره ثابت ۲۰ درصد را ارائه می‌دهد، مرتبط بود. دو کوون (Do Kwon)، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه‌های ترافورم (Terraform)، معضل را کم اهمیت جلوه داد و در عین حال برنامه‌ای را برای مقابله با مشکل کاهش ذخایر با تزریق فوری پول نقد اعلام کرد.

کد خبر 552533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.