دستگیری عامل اصلی و ۵۰ عضو یک شرکت هرمی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل اصلی راه‌اندازی یک شرکت هرمی و ۵۰ عضو این شرکت با اقدام هوشمندانه مأموران پلیس امنیت عمومی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان متوجه شدند زنی به صورت غیرمجاز اقدام به راه‌اندازی شرکت بازاریابی شبکه‌ای در شهر اصفهان کرده است و در بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته دریافتند این شرکت فاقد هرگونه مجوز قانونی و فعالیت این شرکت به صورت هرمی بوده است.

وی با اشاره به پلمب و دستگیری ۵۰ نفر از اعضای این شرکت با حکم مقام قضائی، تصریح کرد: عامل اصلی راه‌اندازی شرکت هرمی مذکور دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هرگونه فعالیت هرمی جرم است و برابر قانون با افراد فعال در این حوزه برخورد می‌شود، اضافه کرد: عده‌ای در قالب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای اقدام به فعالیت‌های هرمی می‌کنند و با فریب دادن افراد، به بهانه دریافت سودهای کلان و پولدار شدن در کمترین مدت، سرمایه‌های اعضا را از آنها گرفته و زندگی‌شان را تباه می‌کنند.

وی با توصیه به شهروندان در خصوص تبلیغات گمراه کننده این شرکت‌ها، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که در فعالیت‌های هرمی تنها سرشاخه‌ها و افراد اصلی شرکت سود می‌برند و زیرمجموعه‌ها سرمایه‌های خود را در مدت کمی از دست داده و ضرر و زیان‌های مالی زیادی متحمل می‌شوند.

کد خبر 552529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.