دریافت وام مسکن در دنیای متاورس

شرکتی به نام ترا زیرو (TerraZero Technologies Inc) به تازگی اولین سرویس دریافت وام مسکن برای خرید ملک در متاورس را ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاربرانی که می‌خواهند از ترا زیرو املاک مجازی خریداری کنند، باید NFT‌های مربوط به زمین را به عنوان وثیقه در اختیار این پلتفرم قرار دهند. هر زمین و ملک در متاورس یک NFT اختصاصی دارد. در پلتفرم TerraZero زمین‌های مختلفی با قیمت‌های متنوع لیست شده است.

کاربر پس از خرید اقساطی می‌تواند به تجهیز زمین مشغول شود. با وجود این که مالکیت زمین همچنان در اختیار ترا زیرو (TerraZero) است اما کاربر آزاد است تا قابلیت‌های متنوعی به زمین اضافه کند. البته به تعویق افتادن اقساط هیچ توجیهی نخواهد داشت. در نتیجه اگر کاربر قصد دارد زمینش را تجهیز کند نباید از بازپرداخت اقساط چشم‌پوشی کند.

وام مسکن Metaverse

پلتفرم TerraZero توسط دن ریتزیک تأسیس شد. او یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل سابق شرکت DMG Blockchain Solutions Inc است. این شرکت یکی از بزرگترین ماینرهای بیت کوین محسوب می‌شود. پلتفرم TerraZero دارای املاک دیجیتال است و خدماتی را به علاقه‌مندان به دنیای متاورس ارائه می‌دهد. آن‌ها دارایی‌ها و راه‌حل‌های مجازی برای کسب درآمد از این اکوسیستم را طراحی می‌کنند، توسعه می‌دهند و در نهایت به کاربر ارائه می‌کنند.

ریتزیک اعلام کرد که چشم‌انداز TerraZero ساخت و ارائه ابزارهایی است که دنیای واقعی را به متاورس متصل کند. او در مصاحبه‌ای گفت: یک دنیای اقتصادی کاملاً جدید در حال ظهور است. ما می‌خواهیم به اقشار مختلفی که به متاورس دسترسی دارند، خدمات متنوعی ارائه دهیم. وام‌های مسکن و دسترسی به منابع مالی، توسعه و پذیرش متاورس توسط عموم مردم را سرعت می‌بخشد. ما هیجان‌زده هستیم که در خط مقدم این اقتصاد جدید و هیجان‌انگیز قرار داریم.

کد خبر 552520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.