استلار رقیب جدی برای کاردانو و اتریوم

بنیاد استلار به‌تازگی اعلام کرده است قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲، امکان پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را به شبکه خود اضافه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استلار اعلام کرد: این سازمان غیرانتفاعی (SDF) تعهد خود به پشتیبانی از توسعه قراردادهای هوشمند را به عنوان بخشی از استراتژی سال ۲۰۲۲ قرار داده است.

استلار اخیراً در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد قرار است در سال جدید پشتیبانی از قراردادهای هوشمند را آغاز کند. به‌گفته تیم توسعه استلار، اضافه‌شدن قراردادهای هوشمند به این شبکه، شرایط لازم را برای ارائه ایده‌های نو فراهم کرده و سبب قدرتمندتر شدن اکوسیستم استلار می‌شود.

به‌گفته این بنیاد، هدف از انجام این به‌روزرسانی این است که استلار همچنان در میان یکی از دردسترس‌ترین شبکه‌ها برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی باقی بماند تا آنها بتوانند برنامه‌هایی باکیفیت بالا و امن در اختیار کاربران قرار دهند.

تامر ولر (Tommer Weller)، یکی از اعضای تیم استلار که در نقش جانشین مدیر تنظیم استراتژی‌های مرتبط با فناوری این شبکه در این بنیاد فعالیت می‌کند، به‌تازگی در توئیتر نوشته است: استلار با استفاده از قراردادهای هوشمند دسترسی عادلانه به سیستم ارائه خدمات مالی را فراهم می‌کند؛ سیستمی که دیفای (DeFi) در حال تبدیل‌شدن به یکی از بخش‌های اصلی آن است.

کد خبر 552503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.