افزایش ۱۰۶ درصدی بودجه شهرداری قیدار

شهردار قیدار از افزایش ۱۰۶ درصدی بودجه این شهرداری در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید مصطفی موسوی اظهار کرد: بودجه سال آینده شهرداری قیدار که به شورای اسلامی شهر ارائه شده، ۶۲۰ میلیارد ریال است؛ این بودجه نسبت به سال گذشته ۱۰۶ درصد افزایش یافته است.

وی نسبت بودجه عمرانی به جاری در بودجه سال آینده شهرداری را ۵۱ درصد به ۴۹ درصد اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش بیش از دو برابری بودجه در سال آتی، امیدواریم با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش همکاران شهرداری، گامی مؤثر در عمران و آبادانی شهر برداریم.

شهردار قیدار با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری پس از بررسی، کارشناسی و زحمات بی‌وقفه کارشناسان شهرداری تنظیم و در همه بخش‌های مدیریت شهری منابعی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های ناتمام و اولویت‌بندی پروژه‌های جدید در همه نقاط شهر، به ویژه مناطق کم‌برخوردار از ویژگی‌های این بودجه است.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص سال آینده شهرداری، تاکید کرد: احداث بوستان جدید و پارک‌های نوآوری، بهسازی فضاهای سبز موجود، اجرای برنامه‌های زیباسازی و توجه به امور فرهنگی، از مهم‌ترین محورهای کاری شهرداری قیدار برای سال آینده است.

موسوی گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر قیدار و با اجرای این پروژه‌ها در سال آینده، شاهد تغییرات چشم‌گیر در شهر قیدار و توسعه شهری آن باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 552437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.