آماده میزبانی از مهمانان نوروزی هستیم

عضو شورای اسلامی شهر ایذه با اشاره به آذین‌بندی شهر برای برگزاری هرچه بهتر دهه فجر، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آماده میزبانی از مهمانان نوروزی هستیم.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرستان ایذه همواره یکی از قطب‌های گردشگری استان خوزستان بوده و هر سال در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از مسافران است و آن‌ها اوقات خوشی را در این شهر سپری می‌کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط ویروس کرونا و انجام واکسیناسیون عمومی، احتمال می‌رود امسال نسبت به دو سال گذشته تعداد بیشتری مسافر داشته باشیم. برنامه‌ریزی‌های لازم جهت زیباسازی شهر و میزبانی هرچه بهتر در حال انجام است و امیدواریم نوروزی زیبا و به یاد ماندنی داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه ادامه داد: طرح ضربتی لکه‌گیری آسفالت معابر نیز از جمله کارهایی است که برای پیشواز سال جدید در حال انجام آن هستیم؛ با این نیت که نه تنها تمام لکه‌گیری‌های شهر انجام شود بلکه تا پایان دوره شورا هیچ معبر خاکی نیز نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به رسیدن ایام دهه فجر آذین‌بندی و زیباسازی شهر متناسب با این ایام انجام شده است و آمده برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب هستیم. همچنین آذین‌بندی و زیباسازی محیط شهری برای ایام نوروز در دستور کار قرار داد.

خسروی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر به دنبال ایجاد شادی و نشاط است و بر همین اساس علاوه بر افتتاح سالن سیمای شهرداری، جشن‌هایی در سطح شهر با همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 552430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.