احتمالاً آیفون ۱۴ فقط از سیم‌کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کند

به نظر می‌رسد که آیفون ۱۴ از سیم‌کارت فیزیکی پشتیبانی نخواهد کرد و به سیم‌کارت الکترونیکی مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیشتر کارشناسان همواره معتقد بوده‌اند که شرکت اپل به زودی گوشی هوشمندی عرضه خواهد کرد که صرفاً از سیم‌کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کند. با این وجود تاکنون راهکار مناسبی برای اجرا کردن این ایده پیدا نکرده است. به گفته کارشناسان، دور از انتظار است که اپل به صورت ناگهانی سیم‌کارت فیزیکی را در آیفون ۱۴ حذف کند، زیرا اتفاق بسیار مهم و بحث‌برانگیزی خواهد بود.

بنابراین پیش‌بینی می‌شود که شرکت اپل مدلی از آیفون ۱۴ را صرفاً با پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی عرضه می‌کند و مدلی که از هر دو سیم‌کارت فیزیکی و الکترونیکی پشتیبانی می‌کند را به صورت انبوه وارد بازار می‌کند. در این صورت افراد می‌توانند در صورت تمایل مدلی از آیفون را که صرفاً از eSIM پشتیبانی می‌کند، تهیه کنند.

شرکت اپل مدلی از آیفون ۱۴ را که از سیم‌کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کند، با قابلیت داخلی اتصال بی‌سیم عرضه خواهد کرد. شرکت‌های مخابراتی موظف هستند ابزارهای داخلی خود را برای پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی ارتقا دهند تا استفاده از آیفون‌هایی که صرفاً از سیم‌کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کنند، راحت‌تر شود.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل برای نخستین بار طی چند سال گذشته، بریدگی بالای صفحه نمایش را در آیفون ۱۴ کنار می‌گذارد. این گوشی احتمالاً به جای بریدگی، حفره‌ای بیضی شکل خواهد داشت. به احتمال بسیار زیاد امسال شاهد عرضه آیفون مینی نخواهیم بود و به جای آن آیفون ۱۴ پلاس وارد بازار خواهد شد. آیفون‌های ۲۰۲۲ احتمالاً در بخش دوربین و پردازنده پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

کد خبر 552386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.