تمجید باشگاه فنرباغچه ترکیه از سعید معروف

هواداران والیبال فنرباغچه برای حضور سعید معروف در ترکیب اصلی این تیم، لحظه‌شماری می‌کنند.

به گزارش ایمنا، سعید معروف، ملی‌پوش والیبال ایران که بعد از المپیک توکیو از تیم ملی خداحافظی کرد، به تازگی با تیم والیبال «فنرباغچه» در لیگ والیبال ترکیه قرارداد امضا کرده است. قرار است ستاره والیبال ایران در سال جاری برای تیم والیبال فنرباغچه بازی کند.

ملی‌پوش والیبال ایران روز یکشنبه برای نهایی کردن قراردادش در تست‌های پزشکی این باشگاه حضور پیدا کرد. پس از اعلام رسمی سایت فنرباغچه در خصوص حضور سعید معروف در این تیم، شور و هیجان خاصی دربین هواداران ایجاد شد؛ چراکه به نظر می‌رسد این تیم در پست پاسوری مشکل دارد و هواداران فنرباغچه امیدوارند که با حضور ملی پوش ایران این ضعف تیم به حداقل برسد.

حضور معروف در فنرباغچه درحالی است که سیدمحمد موسوی هم برای این تیم بازی می‌کند و حضور دو ملی‌پوش قدیمی ایران در یک تیم می‌تواند به جذابیت‌های این لیگ بیفزاید.

سایت رسمی باشگاه فنرباغچه به تمجید از ملی‌پوش والیبال ایران پرداخت و نوشت: تیم والیبال فنرباغچه کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را که یکی از بهترین والیبالیست‌های جهان است، به خدمت گرفت. سعید معروف بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ در باشگاه‌های مختلف ایران و در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ در زنیت کازان که یکی از قوی‌ترین تیم‌های روسیه است، بازی می‌کرد. ملی‌پوش والیبال ایران سابقه حضور و بازی در لیگ والیبال ایتالیا را هم دارد. در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۱ نیز در پکن برای بایک موتور بازی می‌کرد و در آن لیگ این ملی‌پوش ایرانی توانست عنوان بهترین پاسور را به نام خود کند.

معروف، سال‌هاست با عملکرد خود با پیراهن تیم ملی ایران جزو بهترین‌های آسیا است. او موفق شده جوایز زیادی را به نام خود کند. باید اعتراف کرد که معروف، نقش بسزایی در قرار گرفتن والیبال ایران در جمع بهترین‌های جهان داشت و ما از این موضوع خوشحالیم. حضور معروف در کشورمان را خوشامد می‌گوئیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.

منبع: ایسنا

کد خبر 552376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.