راه زلاتان از میلان جدا می‌شود؟

مهاجم سوئدی تیم میلان احتمالاً در پایان فصل، مسیر جدیدی را برای دوران باقی‌مانده از فوتبال خود برگزیند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم ۴۰ ساله سوئدی، درحال‌حاضر به سختی در سالن بدن‌سازی کار می‌کند تا مصدومیت فعلی خود را پشت سر بگذارد و بتواند به ترکیب تیم خود بازگردد.

ابراهیموویچ که پس از بازگشت خود به میلان پس از مدت‌ها دوری موفق شد تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی ترکیب این تیم شود، طی مدت اخیر بارها با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و شرایط سختی را برای حضور در زمین مسابقه پشت سر گذاشته است.

زلاتان، هفته گذشته در دیدار یوونتوس و میلان که درنهایت با نتیجه بدون گل خاتمه یافت، از ناحیه تاندون آسیب دید و به‌نوعی آشیل او دچار سانحه شد. او انتظار دارد که به موقع برای دربی دلا مادونینا در آخر هفته آینده مقابل اینتر آماده شود، اما این مصدومیت اخیر دوباره گمانه‌زنی‌هایی را درخصوص ادامه کار او با روسونری به وجود آورده است.

قرارداد ابراهیموویچ با میلان در پایان این فصل به پایان می‌رسد و تصمیم برای تمدید قراردادش درحال‌حاضر گرفته نشده است. «پائولو مالدینی» اسطوره باشگاه میلان که درحال‌حاضر وظیفه مدیریت ورزشی این باشگاه را برعهده دارد، هنوز درخصوص ادامه همکاری با بازیکن سوئدی تیمش تصمیم نهایی را نگرفته و ممکن است از تمدید صرف‌نظر کند.

بدون شک میلان به ادامه دادن با زلاتان حداقل برای یک فصل دیگر مشتاق است، اما این موضوع به عوامل متعددی ازجمله میزان آمادگی زلاتان بستگی دارد. این بازیکن سال‌های پایانی دوران فوتبال خود را سپری می‌کند و در کنار انگیزه بالا، نیاز دارد از لحاظ فیزیکی نیز شرایط مطلوبی برای بازیکن به طور مداوم داشته باشد.

میلانی‌ها معتقدند که او بخش مهمی از رختکن تیم است و ماندن زلاتان در میلان می‌تواند کمک زیادی به آن‌ها کند. با این حال اگر مهاجم سوئدی ۴۰ ساله احساس خستگی و ناامیدی از بازی کند، دو طرف در تابستان راه خود را از یکدیگر جدا خواهند کرد.

کد خبر 552307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.