بازیکن منچستر به آزار و اذیت جنسی محکوم شد

اخیراً عکس هایی توسط شریک زندگی مهاجم منچستر در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده آزار و اذیت جنسی او است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میسون گرین‌وود، مهاجم ۲۰ ساله تیم منچستر یونایتد به دردسر بزرگی افتاده و هجمه بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجاز علیه او شکل گرفته است.

ساعاتی پیش هریت رابسون، شریک زندگی میسون گرین‌وود، او را به خشونت خانگی علیه خود متهم کرده است. رابسون با انتشار چند استوری در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که گرینوود او را بارها مورد ضرب و شتم قرار داده و طرز وحشیانه‌ای با او برخورد کرده است.

همچنین در مدارک و فایل‌های منتشر شده توسط شریک زندگی میسون گرین‌وود، فایل صوتی نیز وجود دارد که ثابت می‌کند بازیکن منچستر یونایتد می‌تواند به تجاوز جنسی نیز محکوم شود.

این افشاگری‌ها دردسر بزرگی برای مهاجم منچستر به دنبال داشته تا آنجا که داوید دخیا و کریس رونالدو، هم تیمی‌های این بازیکن، او را در فضای مجازی آنفالو کرده‌اند. گفته می‌شود در منچستر یونایتد همه افراد برخورد بسیار سردی با بازیکن جوان تیم داشته‌اند و در حال حاضر اتهامات زیادی به وی وارد شده است.

باشگاه منچستریونایتد در واکنش به این اتفاقات اعلام کرد تا زمان اتمام تحقیقات هیچ صحبتی در این زمینه انجام نمی‌دهد. مراجع قانونی در انگلستان تحقیقات خود را در خصوص مدارک منتشر شده توسط شریک زندگی گرین‌وود آغاز کرده‌اند. گفته می‌شود در صورت اثبات ادعای این خانم، گرین‌وود با مجازات سنگینی از جمله زندان طولانی مدت و الزام به خدمات اجتماعی مواجه خواهد شد.

کد خبر 552304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.