محله‌محوری در بودجه ۱۴۰۱ به صورت ویژه دیده شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رویکرد بودجه ۱۴۰۱ محله‌محوری است، گفت: نحوه ورود شهرداری به موضوع محله‌محوری خدمات در بودجه ۱۴۰۱ بیان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه دهم بهمن‌ماه_ در بیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در بیان تذکرات خود با اشاره به بررسی بودجه ۱۴۰۱ توسط کمیسیون‌های تخصصی شورا اظهار کرد: در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به صورت ویژه در قالب هشت جلسه بررسی‌های لازم را انجام دادیم که به پایان رسیده و به‌زودی نظرات در کمیسیون تلفیق به شور گذاشته می‌شود.

وی افزود: نباید فراموش کنیم که بحث ما در بودجه ۱۴۰۱ با رویکرد محله‌محوری است، اما هنوز به صورت کامل نحوه ورود شهرداری در باب خدمات مشخص نشده است، بنابراین از شهردار درخواست می‌شود بر این موضوع تاکید داشته باشد تا به صورت ویژه محله‌محوری در بودجه سال آینده مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر، گفت: جشن‌های خوبی توسط گروه‌های مردمی طرح‌ریزی شده است که شهرداری اصفهان هم در کنار آن‌ها قرار دارد. کاهش تصدی‌گری هدف شورای اسلامی شهر است که امیدواریم این اتفاق در جشن‌های دهه فجر رقم بخورد.

وی ادامه داد: شورا در کنار مجموعه‌های فرهنگی خواهد بود تا جشن‌های ویژه این ایام با مشارکت مردم برگزار شود.

مهروی‌پور با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران، حضور مقتدرانه در جام جهانی که نشان از غیرت جوانان ایرانی دارد را شایسته تقدیر دانست و گفت: کسب عنوان قهرمانی در مسابقات یخ‌نوردی توسط "محمدرضا صفدریان" که برای نخستین بار توسط یک ایرانی رقم خورد را به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تبریک می‌گویم.

کد خبر 552256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.