عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل تا بی‌خطرسازی پسماندهای پزشکی ساری و ساماندهی معابر شهری قدس را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد

کیامرث حاجی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدت یک سال اخیر ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری‌های استان تزریق شده است.

رونمایی از سامانه اعلام فساد شهرداری رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: سامانه هاتف با شعار «چشم ما باشید»، با هدف مقابله با هرگونه فساد و تخلف و ایجاد بستری امن برای ثبت گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی راه اندازی شده است.

پیش‌بینی بودجه ۶۲ میلیارد تومانی شهرداری قیدار برای سال ۱۴۰۱

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار از تقدیم لایحه بودجه ۶۲ میلیارد تومانی شهرداری به شورا خبر داد و گفت: بودجه سال آینده با رشد ۱۰۶ درصدی و با رویکرد توسعه متوازن و توزیع عادلانه تدوین شده است.

احداث تله‌کابین ملحمدره در انتظار نهایی شدن طرح جامع

شاهین کلانتری، شهردار اسدآباد با بیان اینکه بافت روستای ملحمدره، ظرفیت بسیار خوبی برای احداث تله کابین دارد گفت: با نهایی شدن طرح جامع شهر اسدآباد، احداث تله‌کابین در این منطقه با کمک سرمایه‌گذار بخش خصوصی امکان‌پذیر خواهد شد.

لزوم ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل

سید کمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بر لزوم تسریع در تهیه و اجرای طرح ساماندهی ورودی‌های مرکز این استان تاکید کرد و گفت: در همین راستا لازم است تهیه طرح تفصیلی شهر اردبیل سرعت بگیرد تا اجرای طرح‌های شهرسازی به سهولت انجام شود.

اجرای طرح ساماندهی معابر شهری قدس

سعید شهلی، سرپرست شهرداری قدس در تشریح عملکرد چهار ماهه طرح جامع ساماندهی معابر شهر، از اجرای بیش از ۴۵ هزار مترمربع آسفالت، سه هزار و ۳۰۰ متر جدول‌گذاری و چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع کفپوش در معابر سطح شهر خبر داد.

راه‌اندازی کارواش یارانه‌ای تاکسیرانی قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از راه اندازی کارواش یارانه‌ای با تخفیف درصد تخفیف برای تاکسیرانان از ۲۳ تا ۳۰ اسفند سال جاری خبر داد.

بی خطرسازی پسماندهای پزشکی شهر ساری

عباس غفوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با نظام پزشکی شهرستان ساری، پسماندهای پزشکی مرکز استان بی خطرسازی می‌شود.

معوقات ۵۴ میلیاردی عوارض دستگاه‌های اجرایی به شهرداری سمنان

شهردار سمنان از معوقات ۵۴ میلیارد ریالی عوارض نوسازی دستگاه‌های اجرایی این شهر به شهرداری خبر داد.

کد خبر 552244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.