هوای اصفهان در میانه هفته برفی و بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی از اواسط روز دوشنبه به استان خبر داد و گفت: با فعالیت این سامانه، ‌ شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و بارش برف و باران به ویژه در غرب و جنوب استان خواهیم بود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی، جوی پایدار را طی ساعات امروز روی استان نشان می‌دهد. بر این اساس آسمان صاف تا قسمتی ابری گاه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از اواسط روز دوشنبه به استان، افزود: با فعالیت این سامانه، شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود و در ساعات شب بارش برف و باران به ویژه در غرب و جنوب استان را خواهیم داشت که در روز سه‌شنبه نیز ادامه فعالیت سامانه بارشی در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده را بدون تغییرات محسوس دانست و ادامه داد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و سردترین دما نیز در صبح فردا با منفی سه درجه سانتی‌گراد ثبت خواهد شد.

هنرمند سردترین نقطه استان را شهرستان بوئین و میاندشت با منفی ۱۵ درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و ادامه داد: گرم‌ترین شهرستان نیز خور و بیابانک با ۱۶ درجه سانتی‌گراد است، به طور کلی وضعیت جوی امروز پایدار خواهد بود تا فردا بعداز ظهر که روند افزایش ابر و بارش برف و باران آغاز شود.

کد خبر 552209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.