میدان‌های اصلی شهر میزبان رویداد «به قامت پرچم»

رویداد "به قامت پرچم" به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی از یازدهم بهمن‌ماه به مدت ۱۰ شب در ۱۰ نقطه پرتردد و پرمخاطب شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، سعید امامی گفت: رویداد "به قامت پرچم" به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به مدت ۱۰ شب در ۱۰ نقطه پر تردد و پرمخاطب شهر برنامه‌ریزی شده است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به جزئیات این رویداد ترکیبی اظهار کرد: این رویداد به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری اداره رویدادهای اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، تالار هنر، هنرسرای خورشید و اداره‌های فرهنگی اجتماعی مناطق ۱۵ گانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه یک ساعته شامل اجرای قطعاتی از آهنگ‌های انقلابی است، افزود: هنرمندان در این رویداد ترکیبی با استفاده از سازهای بادی، ۱۲ قطعه انقلابی را به صورت زنده می‌نوازند.

امامی ادامه داد: یک یا دو نمایش خیابانی نیز قبل و بعد از اجرای موسیقی انجام می‌شود که در واقع رپرتوار تئاتر خیابانی است که به‌دنبال انتشار فراخوانی در تالار هنر، از گروه‌های تئاتر برای اجرای نمایش‌های مرتبط با دهه فجر دعوت شده است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازبینی نمایش‌های این گروه‌های تئاتر، انجام شده که از بین آن‌ها تعدادی انتخاب و در هر نقطه دو گروه به اجرای نمایش می‌پردازند.

امامی با بیان اینکه بسته این رویداد شامل اجرای قطعات موسیقی انقلابی، نمایش‌های خیابانی و نورافشانی است، افزود: این رویداد یک ساعته ۱۰ شب در ۱۰ نقطه از عرصه‌های اجتماعی مناطق ۱۵ گانه شهر که پرتردد هستند برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از یازدهم تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

میدان‌های اصلی شهر میزبان رویداد «به قامت پرچم»

کد خبر 552203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.