پیشنهاد شاخص‌های جدید رنگبندی به ستاد کرونا/ اختیار ستادهای استانی برای اعمال محدودیت‌ها

سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به جزئیات جلسه امروز ستاد ملی کرونا گفت: شاخص‌های جدید رنگ‌بندی کرونایی شهرها به ستاد ملی پیشنهاد داده می‌شود تا مورد تصویب قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، عباس شیراوژن با اشاره به ورود کشور به پیک جدید کرونا گفت: باید آمادگی لازم در مجموعه بهداشت و درمان داشته باشیم و بحث واکسیناسیون را به شکل جدی تری دنبال کنیم. مردم عزیزی که دوز سوم را دریافت نکردند حتماً باید برای تزریق واکسن اقدام کنند. تزریق واکسن به کودکان نیز باید مورد استقبال قرار گیرد.

سخنگوی ستاد ملی کرونا افزود: رئیس جمهور بر پیش‌بینی‌هایی که برای مراکز درمانی از نظر دارو و تجهیزات باید انجام شود و همچنین حمایت‌ از پزشکان تأکید کردند، همچنین اختیاراتی هم در خصوص اعمال محدودیت‌ها در اختیار استانداران و ستادهای استانی کرونا قرار دادند تا بر اساس وضعیت بیماری و رشد آن برای اعمال محدودیت‌ها تصمیم‌گیری کنند.

وی تأکید کرد: محدودیت‌هایی در ماه‌های قبل درمورد رنگ بندی‌ها داشتیم که با توجه به اینکه شرایط کشور از نظر واکسیناسیون تغییر کرده است قرار شد الگوهای مختلف محدودیت‌ها با توجه به رنگ‌بندی‌ها مجدد اً بررسی و الگوهای جدید پیشنهاد و تصویب شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 552111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.