بستر مشارکت سرمایه‌گذار در پروژه‌های شاخص شهر فراهم است

شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان به شدت از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در چهارچوب قوانین جاری کشور استقبال می‌کند و درحال‌حاضر نیز بستر حضور و مشارکت سرمایه‌گذار در پروژه‌های شاخص شهر گرگان فراهم است.

محمدرضا سبطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اهمیت مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در پروژه‌های شاخص شهر، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته هر سال برگزار می‌شود و نمایندگانی از استان‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: استان گلستان هر سال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران شرکت کرده و به دنبال آن شهرداری گرگان نیز سالیان متمادی است که در این نمایشگاه حضور دارد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، شهرداری گرگان با همراهی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این نمایشگاه حضور دارد و هدف اصلی از این حضور معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های شهر گرگان و طبیعت بکر و زیبای آن، به ویژه فصل پاییز است تا از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استفاده شود.

سبطی با اشاره به پروژه‌های شاخص شهر، تصریح کرد: بسترهای لازم برای حضور و مشارکت سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهری گرگان ازجمله پروژه شهربازی مدرن، احداث هتل ۱۶ طبقه و مجموعه تجاری در جوار شهربازی فراهم است.

ساخت سورتمه شهربازی گرگان با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی

وی ادامه داد: با توجه به عقد خواهرخواندگی شهر گرگان با شهر «گوانجو» تعاملات خوبی با چین داشته‌ایم و سورتمه شهربازی در حال ساخت در این کشور است که طی ماه‌های آینده به منظور راه‎‌اندازی به کشور و شهر گرگان منتقل می‌شود.

شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان در سه سال گذشته پروژه‌ای تحت عنوان «بازار هفت شهر» را با مشارکت بخش خصوصی آغاز کرده است و در نظر دارد تا در قالب این طرح، بازارهای مهم شهرهای ایران ازجمله تبریز، اصفهان و شیراز را با معماری سنتی و قدیمی بازسازی کند.

وی تاکید کرد: شهرداری گرگان به شدت از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در چهارچوب قوانین جاری کشور استقبال می‌کند و درحال‌حاضر نیز بستر حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شاخص شهر گرگان فراهم است.

کد خبر 552109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.