تولید محتوا در غرفه اصفهان باید الگو قرار گیرد

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته بابیان اینکه که نکته مثبت غرفه اصفهان، شیوه ارائه محتوا و طراحی تجربه‌های گردشگری است، گفت: یکی از ضعف‌های ما نداشتن تولید محتوای مناسب به زبان‌های خارجی است.

علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی _شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰_ در در نخستین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور در غرفه اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: از همه افرادی که در ایجاد پاویون گردشگری اصفهان نقش داشته‌اند تشکر می‌کنم. مفهوم گردشگری چیزی جز همکاری بین ذی‌نفعان نیست و این نکته‌ای است که در غرفه اصفهان بیش از غرفه‌های دیگر قابل‌مشاهده است.

وی افزود: دیگر نکته مثبت غرفه اصفهان، شیوه ارائه محتوا و طراحی تجربه‌های گردشگری است. لازم است همه استان‌ها اصفهان را در روش صحیح تولید محتوا الگوی خود قرار دهند چراکه تلاش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در همین راستا است.

شالبافیان تصریح کرد: یکی از ضعف‌های ما نداشتن تولید محتوای مناسب به زبان‌های خارجی است. بنابراین خواهش ما این است که به همان جدیتی که به زبان فارسی در تولید محتوا توجه می‌شود، تولید محتوا به دیگر زبان‌های خارجی نیز موردتوجه قرار گیرد. خوشبختانه انتقال تجربه گردشگری به سمتی سوق پیداکرده است که امکان درگیر شدن کسب‌وکارهای مختلف در حوزه گردشگری فراهم‌شده است.

به گزارش ایمنا، سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از امروز تا سه‌شنبه _ ۱۲ بهمن‌ماه_ به مدت چهار روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 552072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.