جمع‌آوری نکردن زباله‌ها، حرکت برنامه‌ریزی شده علیه شهرداری است

شهردار اهواز با بیان اینکه جمع‌آوری نکردن زباله یک حرکت برنامه‌ریزی شده علیه شهرداری است، گفت: با اقدامات انجام شده تا ۲۴ساعت آینده زباله ها جمع‌آوری می‌شود و با برخوردی که با پیمانکاران خاطی خواهیم داشت امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات در شهر نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز _شنبه ۹ بهمن‌ماه_ در یک برنامه رادیویی، اظهار کرد: در چند روز اخیر زباله‌ها در شهر جمع‌آوری نشده است، از این رو بنده گشت‌های در سطح شهر به صورت محسوس و نامحسوس داشته‌ام، علت این اتفاق حرکت برنامه‌ریزی شده علیه شهرداری بوده است.

وی با بیان اینکه شهروندان باید بدانند که به چه دلیل زباله‌ها جمع‌آوری نشده و با متخلفان برخورد قانونی شود، افزود: به دلیل ساماندهی و سازماندهی قراردادهای پیمانکاری که باید شهر را در حد مطلوب به نظافت و پاکیزگی برسانند، متأسفانه پیمانکاران با تحریک اشتباه کارگران برای طرح طبقه‌بندی مشاغل و چهار درصد مشاغل زیان‌آور سبب ایجاد این وضعیت شده‌اند.

شهردار اهواز ادامه داد: قراردادهای پیمانکاران کنونی مربوط به سال گذشته است و شهرداری ریالی به هیچیک از کارگران بدهکار نیست، همه حقوق و مزایای کارگران شهرداری با اولویت نسبت به سایر کارکنان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: این اتفاق با برنامه‌ریزی و سازماندهی شده علیه شهرداری رخ داده و اگر بخواهیم نظافت اهواز یک بار برای همیشه اصلاح شود، باید با پیمانکاران متخلف برخورد کنیم.

امینی تصریح کرد: هم اکنون با بسیج تمام اکیپ‌های شهرداری و نیروهای بسیجی زباله‌ها در حال جمع‌آوری هستند، همچنین با کمک از شهرداری تهران و سایر شهرها با ارسال ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده این زباله‌ها جمع می‌شود که امیدوارم با برخورد قانونی که با پیمانکاران خاطی خواهیم داشت، دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کد خبر 552069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.