سایت دایره‌المعارف شهدای گلپایگان رونمایی می‌شود

دبیر کنگره شهدای گلپایگان با اشاره به برگزاری چهارمین کنگره بزرگداشت شهدای این شهرستان و شصتمین سالگرد مجتهد بی‌نشان آیت‌الله صدوق، از رونمایی سایت دایره المعارف شهدای گلپایگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمداسماعیل علیشاهی امروز- شنبه ۹ بهمن ماه- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهم بهمن‌ماه مصادف با سومین روز دهه مبارک فجر، همزمان با نماز مغرب و عشا، چهارمین کنگره بزرگداشت ۳۷۳ شهید شهرستان و شصتمین سالگرد مجتهد بی‌نشان "آیت‌الله صدوق گلپایگانی" با سخنرانی سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل مصلای گلپایگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود، گفت: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای شهرستان و مجتهد شهید آیت‌الله صدوق با همکاری مسئولان شهرستان، کمیته‌های تعیین محتوا، امنیتی، پشتیبانی و فرهنگی تشکیل شده شد.

دبیر کنگره شهدای شهرستان گفت: با معاونت ریاست جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هماهنگی شده تا برای این کنگره از سوی مقام معظم رهبر (مدظله‌العالی) و آیت‌الله صافی پیامی دریافت کنیم.

علیشاهی با اشاره به رونمایی از سایت دایره‌المعارف جامع شهدای گلپایگان در حاشیه کنگره شهدای این شهرستان، گفت: این دایره‌المعارف با عنوان "راهنمای شهدای گلپایگان" حاصل پنج ماه تحقیق و پژوهش در خصوص جمع‌آوری و ثبت زندگینامه و عکس و اسناد و اطلاعات شهدا است.

کد خبر 552047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.