پشتیبانی شبکه Reddit از رمزارزها

شبکه اجتماعی ردیت به طور آزمایشی قابلیت تغییر تصویر پروفایل به توکن NFT را راه‌اندازی می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد NFT خود را به عنوان تصویر پروفایل در این شبکه اجتماعی آپلود کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استفاده از NFT به عنوان پروفایل در ابتدا توسط توئیتر انجام شده است. اکنون ردیت این قابلیت را از یک هفته پیش در دسترس برخی از کاربران قرار داده است. کاربرانی که از نسخه پولی این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند می‌توانند توکن‌های NFT خود را در تصویر پروفایل قرار دهند.

ردیت سال گذشته کالکشن NFT خود را با نام CryptoSnoos منتشر کرده است. این کالکشن در شبکه اتریوم ERC-۲۰ توسعه داده شده است.

این اولین تجربه شبکه اجتماعی ردیت در ارتباط با NFTها نیست. چندی پیش ردیت از کالکشن Snoos رونمایی کرده بود که با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شد. بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی مخالف فعالیت در حوزه رمزنگاری و NFT هستند و اعلامیه‌هایی برای محکومیت این اتفاق منتشر کرده‌اند. Reddit همچنین یک مجموعه آزمایشی از NFTها در بازار OpenSea دارد که امکان خرید و فروش آن فعلاً میسر نیست.

یوتیوب نیز هفته گذشته اعلام کرد: این پلتفرم در هفته جاری امکان استفاده از NFT‌ها را برای سازندگان محتوا فعال می‌کند.

سوزان وویچیکی، مدیرعامل یوتیوب، ۲۵ ژانویه در بیانیه‌ای اظهار کرد این شرکت برای کمک به تولیدکنندگان محتوا جهت استفاده از فناوری‌های نوظهور مثل NFTها، قابلیت‌های جدیدی ارائه خواهد کرد.

کد خبر 552046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.