تجارب میکروورس آینده متاورس است

بنیان‌گذار و مدیر عامل پلتفرم مجازی Party.Space گفت: تجارب میکروورس آینده متاورس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوری فیلیپچوک اظهار کرد: سازندگان وب ۳ (Web۳) باید تمرکز خود را بر روی پیدا کردن بهترین راه توسعه جهت تعاملات آنلاین قرار دهند. ایده اصلی این طرح بر مبنای ساخت جوامع کوچک جهت تشکل یک جامعه بزرگ بنا شده است. در حقیقت هر جامعه آنلاین میکروورسی اختصاصی می‌سازد و جمع میکروورس‌ها باعث پیدایش و تشکیل متاورس می‌شود.

پارتی اسپیس در می ۲۰۲۰ با هدف توسعه بازی و گفتگوهای ویدئویی راه‌اندازی شد. آن‌ها اکنون با ۶۵ شرکت برای میزبانی کنفرانس‌ها، مهمانی‌های پایان سال، رویدادهای تیم‌سازی و کارگاه‌ها همکاری دارند. یکی از ساخته‌های فیلیپچوک میکروورس معبد دوج (Doge Temple) است. معبد دوج فضایی مجازی برای معاشرت طرفداران این میم کوین پرطرفدار است که در نوامبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد.

این هفته مراسم سالانه پیشی طلایی (Golden Kitty) برای هفتمین بار برگزار شد و معبد دوج با وجود پیشرفت تا مرحله نیمه‌نهایی اما موفق به گرفتن جایزه نشد. شرکت قانون اساسی Consitution DAO جایزه پیشی طلایی را به خاطر توسعه پروژه فانتوم (Phantom) دریافت کرد. این جایزه هر سال به بهترین پروژه توسعه یافته در وب ۳ تعلق می‌گیرد.

فیلیپچوک به کوین تلگراف گفت: ما می‌خواهیم تجربه‌هایی جذاب از میکروورس برای کاربران بسازیم. ما قصد داریم امکان سفر در میکروورس‌ها را برای مردم فراهم کنیم تا بتوانند بهترین بستر را انتخاب کنند. ما به طور جدی در حال بررسی راه جدیدی برای ارتباط با مردم هستیم.

کد خبر 552035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.