همکاری سندباکس و وارنر موزیک در حوزه متاورس

پلتفرم سند باکس (Sandbox) با شرکت موسیقی وارنر (Warner) برای ایجاد جهانی با مضمون موسیقی در متاورس همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به عنوان بخشی از قرارداد سند باکس و شرکت وارنر، WMG زمینی به دست خواهد آورد که به عنوان یک پورتال عمل می‌کند و از طریق آن می‌توان برخی از استعدادهای WMG در The Sandbox حضور پیدا کنند.

این ابتکار اولین ورود وارنر موزیک به قلمرو متاورس و توکن غیرقابل تعویض (NFT) بود. طبق بیانیه‌ای که با کوین گراف (Cointelegraph) به اشتراک گذاشته شده است، هدف آن ایجاد تجربیات اجتماعی فراگیر است که می‌تواند هنرمندان وارنر میوزیک (Warner Music) را توانمند کند. سندباکس می‌تواند راه‌حل دیگری را برای هنرمندان فراهم کند تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند، سرگرمی‌های مجازی را تجربه کنند و جریان‌های درآمد جدیدی ایجاد کنند و در عین حال به جامعه جهانی دسترسی پیدا کنند.

سباستین بورگت (Sebastien Borget)، رئیس عملیاتی و یکی از بنیانگذاران The Sandbox، گفت که این مشارکت “متاورس را یک گام به جلو در جهت ابتکارات متعلق به طرفداران و جامعه محور می‌آورد.”

گروه موسیقی وارنر یک شرکت چندملیتی سرگرمی و کمپانی ضبط موسیقی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد. این گروه یکی از "سه شرکت بزرگ" ضبط و سومین شرکت بزرگ در صنعت موسیقی جهانی، پس از Universal Music Group و Sony Music Entertainment است.

به گزارش ایمنا، زمین دیجیتال همچنان در تقاضای بالایی قرار دارد و حجم معاملات بالای مداوم در Sandbox، آن را یکی از رقابتی ترین متاورس ها برای رقیب دیسنترالند (Decentraland) تلقی کرده است. به گفته این شرکت، Sandbox در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) یک فروش LAND برگزار می‌کند تا به طرفداران موسیقی اجازه دهد LANDS مجاور ملک WMG را خریداری کنند.

کد خبر 551928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.