سومین روز هوای سالم برای اصفهان/یک ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ شنبه نهم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ شنبه نهم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه رودکی با شاخص ۱۰۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) بوده و دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۷۰، استانداری اصفهان با شاخص ۷۵، باهنر با شاخص ۸۱، جی با شاخص ۹۶، خرازی با شاخص ۸۲، رهنان با شاخص ۷۳، فرشادی با شاخص ۵۴، فیض با شاخص ۹۹، کاوه با شاخص ۶۷، میرزا طاهر با شاخص ۷۷ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

در حال‌ حاضر ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۶۱ و سجزی با شاخص ۹۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه شاهین‌شهر با شاخص ۳۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 551890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.