سامان‌بخشی جشن‌های دهه فجر با کمک مردم/باید اصفهان را از نو بسازیم

شهردار اصفهان گفت: باتوجه به اینکه در آستانه دهه فجر قرار داریم تمرکز بخش فرهنگی شهرداری سامان دادن به جشن‌های دهه فجر با کمک مردم در محله‌های شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه نهم بهمن‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه دهه فجر قرار داریم تمرکز بخش فرهنگی شهرداری سامان دادن به جشن‌های دهه فجر با کمک مردم در محله‌های شهر است.

وی افزود: طی فراخوانی از مساجد، پایگاه‌ها، مراکز فرهنگی و همه مردم و عاشقان انقلاب دعوت شده که برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام دهه فجر را اعلام کنند تا چنانچه شهرداری می‌تواند کمکی در راستای بهتر برگزار شدن برنامه‌ها انجام دهد، اقدامات لازم صورت گیرد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در این ایام باید کمک کنیم مردم شادتر باشند، تصریح کرد: دهه فجر می‌تواند روزهای خوب و خوشی را در شهر رقم بزند و با برگزاری جشن‌ها مردم از فشار کرونا خارج شوند.

وی با بیان اینکه تاریخ اصفهان نشان داده که بارها و بارها نقطه اوج بوده است، گفت: وقتی اصفهان توانسته تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز باشد، یعنی این سرزمین استعداد لازم برای همیشه در اوج بودن را دارد و می‌تواند به خوبی بدرخشد.

قاسم‌زاده اظهار کرد: با پذیرش برخی از واقعیت‌ها، باید اصفهان را از نو بسازیم که این اقدام با کمک و مشارکت مردم امکان‌پذیر خواهد بود تا اصفهان شهر زندگی باشد.

وی با تاکید بر اینکه از بافت تاریخی باید صیانت و هویت شهر حفظ شود، افزود: بخش‌های جدید شهر باید با توجه به اقتضائات، برنامه‌ریزی و طراحی شود.

شهردار اصفهان با تبریک راه‌یابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی گفت: این صعود خبر مسرت بخشی بود که باعث شادی مردم شد.

کد خبر 551889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.