اعلام نتیجه پرونده شکایت جودو ایران تا ۲ هفته دیگر

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه نتیجه پرونده شکایت جودو ایران ظرف یک تا دو هفته آینده اعلام می‌شود، گفت: امیدوار به رای دادگاه هستیم.

به گزارش ایمنا، آرش میراسماعیلی در سخنانی با اشاره به موضوع تعلیق فدراسیون جودو، اظهار کرد: دو سال‌ونیم است که به‌خاطر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در تعلیق هستیم.

وی افزود: مدت تعلیق ما چهار سال است؛ اما شکایتی که به دادگاه برده‌ایم، ظرف یک تا دو هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود؛ امیدوار به رأی دادگاه هستیم، هر چند ما در داخل کار خود را انجام داده‌ایم؛ هم کار حقوقی را نسبت‌به بین‌الملل انجام داده‌ایم و هم از کارهای داخل نمانده‌ایم.

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: دو هفته پیش، یکی از بزرگ‌ترین مسابقات جایزه بزرگ را برگزار کردیم که طی آن جوایز میلیونی در اهواز به جودوکاران خود اهدا کردیم. همچنین مسابقات جوانان و نوجوانان کشوری را جوایز روی سکو دادیم و حدود ۸۰۰ نفر در بخش آقایان و خانم‌ها طی شش روز به رقابت پرداختند. تا پایان سال نیز مسابقات لیگ امید، نوجوانان و جوانان، سوپرلیگ و قهرمانی بزرگ‌سالان کشور را در ارومیه و یک جایزه بزرگ جودو ساحلی با جوایز هزار دلاری در پیش رو داریم.

میراسماعیلی گفت: تمام این‌ها نشان می‌دهد که اگر ما در بیرون تعلیق هستیم، در داخل جودو ایران را سرزنده نگه داشته‌ایم تا روزی که از تعلیق درآمدیم با قدرت به کارمان ادامه بدهیم.

منبع: مهر
کد خبر 551869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.