عدالت در پرداخت حقوق و دستمزدها اجرا می‌شود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست گفت: برای عدالت در پرداخت حقوق و دستمزدها رئیس جمهور به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ماموریت داده تا آن را اجرا کند و این سازمان با کارگروهی ویژه‌ای که با معاونت‌های دستگاه اجرایی تشکیل داده، در حال پیگیری و اجرای آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی سلاجقه امروز جمعه _هشتم بهمن ماه_ در پانزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به عنوان نماینده ویژه آیت‌الله رئیسی در بندرانزلی، اظهار کرد: نعمت‌های الهی باید بهتر مدیریت شده و مردم باید بیشتر از مواهب الهی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه هدف از حضور ریاست جمهوری در استان‌های مختلف شنیدن حرف‌های مردم از نزدیک و پیدا کردن راه حلی برای رفع مشکلات آنها است، افزود: در حال حاضر دولت در هیچ کجا کلنگ‌زنی نمی‌کند و طرح‌های نیمه تمام نیز در حال اتمام هستند.

رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه دولت در اقدامی بی‌سابقه تا پایان سال جاری، برای طرح‌های نیمه تمام حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان به صورت نقدی پرداخت خواهد کرد، تصریح کرد: دولت سیزدهم برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت با تمام شرایطی که کشور دارد، حتی یک ریال از بانک مرکزی استقراض نکرده است.

وی با بیان اینکه انتظارات از دولت سیزدهم بسیار بالا بوده و علت آن شاید به دلیل سوءمدیریت‌ها بوده است، افزود: در بخش آب هیچ مشکل و کمبودی نداریم و اگر در نیمه جنوبی کشور آب مدیریت می‌شد، اکنون با چنین مشکلی مواجه نبودیم.

سلاجقه افزود: دولت سیزدهم با اعتقادی که به بنیادهای نظام و انقلاب دارد و با اندیشه امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری، توانست کشور را در تراز قدرت‌های جهانی قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در اسلام به رفاه مردم تاکید شده است، اما این موضوع را طوری تبیین می‌کنند که اسلام با رفاه مخالف بوده، که در واقع این طور نیست، تاکید کرد: باید در کشور در تمام زمینه‌ها به نحوه شایسته‌ای عدالت اجتماعی برقرار شود.

رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه صادرات ایران ۴۰ درصد افزایش داشته و کشور به لحاظ فروش نفت وضعیت مناسبی دارد، افزود: تورم و قیمت‌ها تثبیت شده، اما هنوز سفره مردم بزرگ نشده و به لحاظ اقتصادی مشکلات زیادی دارند.

وی با بیان دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی ارتباطات خود را با ۱۵ کشور همسایه ایران گسترش داده و در این زمینه دستاوردهای فوق العاده و ارزنده‌ای داشته است، افزود: بسیاری از کشورهایی که در چند سال در سمت و سوی دشمنان ایران قرار داشتند، اما امروز دست نیاز و دوستی شدیدی به سمت آن دراز کرده‌اند.

سلاجقه افزود: ایران در مراودات جهانی جزو قدرت‌هایی است که در کنار روسیه و چین قرار گرفته و اتحادیه اروپا و آمریکا نیز در سمت دیگری قرار دارند، افزود: ایران امروز به عنوان یک ابر قدرت تأثیرگذار در معادلات جهانی شناخته می‌شود و این موفقیت حاصل خون شهدا و مردم بوده که با تمام سختی‌ها پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه برای همه دولتمردان واجب است که بدون دادن شعار خادم مردم باشند، گفت: دولت مشکلات مردم را رصد می‌کند و نسبت رفع مشکلات آنها اهتمام ویژه‌ای دارد.

رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه در سفرهای هیئت دولت در استان‌ها و شهرستان‌ها به همه درخواست‌ها پاسخ داده می‌شود، خاطرنشان کرد: تأمین اعتبارات به نحوی تخصیص داده می‌شود که مسائل و مشکلات مرتفع شود.

وی با بیان اینکه نابسامانی در پرداخت حقوق و دستمزدها در کشور مردم را رنج می‌دهد، تصریح کرد: ریاست جمهوری بحث عدالت پرداخت مطرح کرد و گفت؛ برای اجرای آن اگر برخی از افراد خاص رنج بکشند هیچ اشکالی ندارد اما مردم باید عدالت اجتماعی را احساس کنند.

سلاجقه با تاکید بر اینکه در جامعه باید تبعیض از بین برود، افزود: برای عدالت در پرداخت حقوق و دستمزدها رئیس جمهور به سازمان امور اداری و استخدامی کشور مأموریت داده تا آن را اجرا کند و این سازمان با کارگروهی ویژه‌ای که با معاونت‌های دستگاه اجرایی تشکیل داده در حال پیگیری و اجرای آن است.

کد خبر 551866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.