پاسخی مناسب به منافقان داده خواهد شد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تروریست‌های منافق در زمان جنگ تحمیلی با صدام که دشمن نظام اسلامی بود و خاک کشور را اشغال کرده بود همکاری کردند، گفت: اقدام روز گذشته منافقان باید بررسی شود و به‌طور حتم در زمان و مکان مناسب پاسخ درخور داده خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی با اشاره به اقدام مذبوحانه روز گذشته منافقان، اظهار کرد: روشن است که منافقان چنین امکاناتی ندارند، این گروه تروریستی که سابقه قوی در حافظه ملت ایران دارند جز ترور، خشونت، آدم کشی و خیانت در کارنامه آنها نیست.

وی ادامه داد: آنها در زمان جنگ با صدام که دشمن نظام اسلامی بود و خاک کشور را اشغال کرده بود همکاری کردند، گروهکی که این‌گونه با دشمن همکاری می‌کند چگونه می‌تواند ادعاهای دیگری داشته باشد. آنها فقط از طریق جاسوسی ارتزاق می‌کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: منافقین زمانی ضد امپریالیست بودند، در وقت دیگر در دامن امپریالیست از فضولات آنها ارتزاق کردند، چنین گروهک بدنام و منفوری نمی‌تواند در ایران پا بگیرد.

وی تاکید کرد: نفرت مردم ایران از آنها تمامی ندارد، ۱۷ هزار نفر را به خاک و خون کشیدند و به قتل رساندند و خودشان به ترور اعتراف کردند، عجیب این است که چگونه در کشورهای اروپایی که پیوسته ادعای حقوق بشر دارند مانور می‌دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به هر حال اقدام روز گذشته منافقان باید بررسی شود و حتماً در زمان و مکان مناسب پاسخ درخور داده خواهد شد.

کد خبر 551859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.