حضور شهرداری گلپایگان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

شهردار گلپایگان از حضور شهرداری گلپایگان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته جهت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و پتانسیل‌های توریستی گلپایگان خبر داد.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران با شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» از نهم تا دوازدهم بهمن ماه سال‌جاری، اظهار کرد: شهرداری گلپایگان همگام با سایر شهرهای کشور در نمایشگاه حضور یافته است و جذابیت‌های گردشگری گلپایگان «شهر ملی منبت» را معرفی می‌کند.

وی افزود: در این غرفه از طریق پخش کلیپ، تیزر، کتب تخصصی معرفی شهر، کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گلپایگان، بروشور و ارتباط چهره به چهره، ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و سرمایه‌گذاری این شهر معرفی می‌شود.

شهردار گلپایگان گفت: این برنامه با تاکید بر محوریت سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شهر با تولید محتوا و تهیه پک‌های تخصصی برای ارائه به مخاطبان و حاضران در نمایشگاه، تدارک دیده شده است.

شکرزاده، ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای بازدید از نمایشگاه و دیدن ظرفیت‌های شهر گلپایگان، افزود: شهرداری گلپایگان در سالن شماره ۳۵ در مجموعه شهرداری‌های استان اصفهان ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خود را در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 551822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.