گیتی‌پسند ۴ _ راگا تهران یک/ رالی جذاب لیگ با صدرنشینی کهکشانی‌ها ادامه دارد

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در بیستمین هفته لیگ‌برتر در خانه راگا را با شکست به تهران فرستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران به بیستمین هفته خودش رسیده و در روز دوم این هفته، گیتی‌پسند اصفهان صدرنشین لیگ در مصاف با راگا تهران موفق شد به یک پیروزی مطمئن و با اختلاف برسد و فاصله‌اش را با سایر تیم‌ها در صدر جدول رده‌بندی حفظ کند.

رقابت‌های هفته بیستم لیگ‌برتر فوتسال

سالن: پیروزی اصفهان
تماشاگر: --------------

گل‌ها:

گیتی‌پسند: سعید احمدعباسی (۲) - فرهاد توکلی و میثم خیام
راگا: میثم نوری

بازیکنان گیتی‌پسند:

سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سعید احمد عباسی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، طاها مرتضوی، میثم خیام، مهدی کریمی، مسعود یوسف، مهدی مهدی‌خانی و فرید نادری

سرمربی: محمد کشاورز

بازیکنان راگا تهران:

الیاس براتی، میثم نوری، مجتبی امیرخانی، میثاق حس‌پور، مرتضی فرزانیان، فرهاد فلامرزی، محمد کرمی، مهدی اسدشیر، علیرضا حمداللهی، هادی شجاع و امیرحسین زارع

سرمربی: مهدی گل‌پور

شرح بازی:

در این دیدار گیتی‌پسند که به‌دنبال زیاد کردن اختلافش با تیم‌های پایین‌تر از خودش بود. گیتی‌پسند که ۱۵ پیروزی در ۱۹ هفته گذشته در کارنامه‌اش ثبت کرده بود به‌دنبال کسب شانزدهمین پیروزی‌اش بود.گیتی‌پسند در نیمه‌نخست موفق شد با چهار گل که سعید احمدعباسی (۲ بار)، فرهاد توکلی و میثم خیام به‌ثمر رساندند با پیروزی به رختکن برود. در نیمه دوم یکی از گل‌های خورده راگا را میثم نوری پاسخ داد.
اما بازی با همین نتیجه و بدون اضافه‌شدن گل‌های گیتی‌پسند به اتمام رسید تا گیتی‌پسند در جایگاه صدر جدول قاطعانه بماند و در جدال با سایر رقبا کماکان مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

نکات بازی:

گیتی‌پسند با کسب این پیروزی خوب خانگی، بعد از شکست در مقابل کراپ، حالا دومین هفته متوالی با برد در ماراتن حساس لیگ جایگاه خودش را در صدر جدول حفظ کرد. کهکشانی‌های اصفهان ۴۹ امتیازی شدند و هفته آینده هم باید ۱۵ بهمن‌ماه در اهواز به‌مصاف تیم انتهای جدولی ملی‌حفاری برود.
راگا تهران هم پس از شکست در دور رفت مقابل گیتی‌پسند رفت و برگشتی شد؛ راگا با این شکست ۱۵ امتیازی ماند و در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت؛ نماینده شهر ری ۱۵ بهمن‌ماه باید در مقابل فردوس قم بایستد.

کد خبر 551819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.