هرگونه علائم سرماخوردگی نشانه اومیکرون است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: افراد هرگونه علائم شبه سرماخوردگی را نشانه اومیکرون بدانند و ضمن شروع درمان، خود را قرنطینه کنند.

به گزارش ایمنا، محمدحسین سرمست امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مطابق جدیدترین رنگ‌بندی شیوع کرونا در استان خوزستان ۱۰ شهر شامل اهواز، کارون، هویزه، شوش، دزفول، مسجدسلیمان، رامهرمز، امیدیه، آغاجری و بهبهان در وضعیت زرد قرار گرفتند و مابقی شهرها در وضعیت آبی هستند.

وی افزود: در پی انتشار سریع و گسترده سوش اومیکرون، کشور و استان خوزستان درگیر موج جدید بیماری کرونا شده‌اند که ضروری است برای مهار و مقابله با آن تمهیدات ویژه اندیشیده شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با درخواست از مردم جهت مراقبت و هوشیاری نسبت به وضعیت خطرناک کرونا، تصریح کرد: از همه هم استانی‌ها درخواست داریم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌ویژه تزریق دوز سوم واکسن را با جدیت دنبال و ضمن استفاده اصولی و درست از ماسک، از هرگونه تردد، مسافرت و تجمع غیرضروری خودداری کنند.

سرمست اظهار کرد: افراد هرگونه علائم شبه سرماخوردگی را نشانه اومیکرون بدانند و ضمن شروع درمان، خود را قرنطینه و برای جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران، ارتباطات خود را به شدت محدود کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 551816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.