سالن مطالعه سپاهان‌شهر افتتاح می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از افتتاح سالن مطالعه سپاهان‌شهر همزمان با ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سالن مطالعه سپاهان‌شهر که به نام «میرعماد» نامگذاری شده است، شامل دو سالن مطالعه ویژه خواهران و برادران است که سالن برادران ۱۰۰ نفر و سالن خواهران ۸۰ نفر ظرفیت دارد.

وی با بیان اینکه سالن مطالعه میرعماد در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۳۵۲ مترمربع در دو طبقه احداث شده است، افزود: مساحت زیربنای ساختمان این پروژه یک‌هزار و ۸۶ مترمربع است و یک سالن مطالعه نوجوان نیز دارد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبقه همکف این پروژه شامل سالن مطالعه نوجوان، اتاق مدیریت، اتاق کارمندان، نمازخانه، مخزن کتاب و یک محوطه روباز است.

وی با بیان اینکه سالن مطالعه میرعماد در مدت زمان یک سال احداث شده است، تاکید کرد: هزینه احداث این سالن بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و مبلغ دیگری نیز جهت تأمین مبلمان شهری به آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هر متر از عرصه یک‌هزار و ۳۵۲ مترمربعی این بنا ۳۰ میلیون تومان ارزش دارد، ادامه داد: سالن مطالعه میرعماد در بلوار غدیر سپاهان‌شهر، خیابان ایثار، کوچه سپیدار واقع شده است و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران افتتاح می‌شود.

کد خبر 551812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.