عظمت انقلاب در دهه فجر تبیین شود

امام‌جمعه موقت چادگان با تأکید بر ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب در دهه فجر، گفت: منظور دشمن از حمله هکری به شبکه‌های رادیویی و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران هدف گرفتن اصول انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسین اسکندری امروز _جمعه هشتم بهمن‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان، اظهار کرد: امروز جهاد تبیین در الویت قرار دارد زیرا دشمن در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب است.

وی گفت: تبلیغات دشمن با حمله سایبری وسیع شده است؛ یک روز پمپ بنزین‌های کشور را هک می‌کنند و در روز گذشته شبکه‌های رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی توسط منافقین و با حمایت استکبار به منظور هدف گرفتن اصول انقلاب هک شد.

امام‌جمعه موقت چادگان با تأکید بر اینکه باید عظمت انقلاب را به درستی به نسل چهارم نشان دهیم، گفت: اگر دستاوردهای نظام و انقلاب گفته نشود به امام و شهدا ظلم کرده‌ایم.

اسکندری با بیان اینکه در دهه فجر با معرفی دستاوردهای انقلاب، جهاد تبیین را به جا آورده‌ایم، گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که توسط امام (ره) پایه‌گذاری شد و باید با حفظ ارزش‌ها شکرگزار آن باشیم.

وی گفت: در دوران طاغوت ملت ایران استقلالی نداشت و محتاج کشورهای بیگانه بود، اما امروز به برکت انقلاب علاوه بر استقلال در تصمیم گیری‌ها به دستاوردهای علمی و پزشکی و اقتصادی مهمی هم دست یافتیم.

امام‌جمعه موقت چادگان با اشاره به اوضاع ناامنی در کشورهای منطقه به ویژه یمن، گفت: به برکت خون شهدا امروز ایران جزیره ثبات منطقه است.

اسکندری ضمن محکوم کردن کشتن مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن و حمله به بیمارستان این کشور توسط جبهه عبری عربی و رژیم سعودی، گفت: در مقابل این جنایات سکوت نخواهیم کرد و امروز با برگزاری راهپیمایی ضمن اعلام همدردی با ملت یمن، خشم و انزجار خود را فریاد می‌زنیم.

کد خبر 551791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.