۲۱۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های گیلان پیش‌بینی شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر امروز رییس جمهور برای توسعه راههای گیلان اعم از تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح، کمربندی‌ها، بزرگراه‌ها و باقی مانده آزاد راه رشت - قزوین بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، رستم قاسمی امروز _جمعه هشتم بهمن‌ماه_ در حاشیه بازدید از تجهیزات و امکانات بندرانزلی برای تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این میزان ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آزادراه رشت -قزوین پیش‌بینی شده است که انتظار می‌رود این طرح تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری برسد.

۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار سفر برای راه‌آهن رشت- کاسپین پیش‌بینی شده است

وی با بیان اینکه ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور برای راه‌آهن رشت - کاسپین پیش‌بینی شده است، گفت: با تأمین این اعتبار در آینده مسیر ریلی رشت کاسپین تکمیل می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بر اساس مشخصاتی که ارائه کردند در بخش خصوصی و دولتی برای استان گیلان اختصاص داده شده که با دیگر اعتبارات پیش بینی شده که در بودجه می‌تواند تحول در حوزه راه و شهرسازی استان گیلان بوجود آورد.

گفتنی است؛ سیدابراهیم رئیسی در ادامه سفرهای استانی دولت سیزدهم، صبح امروز _جمعه هشتم بهمن‌ماه_ به عنوان پانزدهمین مقصد وارد استان گیلان شد.

بازدید از پروژه‌های زیربنایی گیلان، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، دیدار با قشرهای مختلف مردم و نخبگان استان و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله مهمترین برنامه‌های سفر یکروزه رئیس قوه مجریه به استان گیلان است. آیت الله رئیسی در نخستین ایستگاه سفر خود از پروژه راه آهن رشت کاسپین بازدید کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 551780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.