رفع خطر سقوط دکل پمپ بتن توسط آتش‌نشانی شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت:خطر سقوط دکل پمپ بتن در پروژه ساختمانی خیابان دکتر حسابی توسط آتش نشانان برطرف شد.

محمدهادی قانع درگفت‌وگو با خبرنگارایمنا، ضمن اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: به دنبال تماس مسئولین یک پروژه ساختمانی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ زنگ ایستگاه شماره هشت را به صدا درآورد و صبح امروز _جمعه هشتم بهمن‌ماه_ آتش نشانان بلافاصله روانه محل حادثه در خیابان دکتر حسابی شدند.

وی افزود: با استقرار تیم امداد و نجات در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه دکل پمپ بتن در زمان تزریق بتن در محل گودبرداری به دلیل نشست زمین، از کنترل خارج و در حال سقوط به محل گودبرداری قرار گرفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: با توجه به مخاطره آمیز بودن محل حادثه و احتمال سقوط دکل، آتش نشانان بلافاصله اقدام به تخلیه کارگران در حال کار از اطراف محل حادثه کردند؛ در این میان یکی از کارگران در لحظات اولیه بروز حادثه به دلیل برهم خوردن تعادل دچارمصدومیت شده بود که سریعاً توسط آتش‌نشانان از محل گودبرداری خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

قانع گفت: با حضور کامیون میکسر در محل حادثه، عملیات مهار و بکسل کردن دکل پمپ بتن انجام و پس از اجرای اقدامات لازم برای ایمن‌سازی محل حادثه و اطمینان از رفع خطر، آتش نشانان پس از دو ساعت تلاش مداوم به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 551775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.