افزایش سامانه‌های ثبت تخلف رانندگی شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: سامانه‌های ثبت تخلف رانندگی در شیراز با هدف کاهش تصادفات و سوانح رانندگی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی دوست‌شیرازی در نشست با معاون دادستان عمومی و انقلاب و مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز، اظهار کرد: تاکنون ٣٨ سامانه ثبت تخلف رانندگی در معابر مهم شیراز نصب و بزرگراه‌های حسینی الهاشمی، محلاتی، آفرینش و بلوارهای شهیدرجایی، طلائیه، امام رضا، رسول اعظم (ص)، رحمت، امیرکبیر، مدرس و دکتر حسابی به سامانه ثبت تخلف رانندگی مجهز شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه مجموع سامانه‌های نصب شده در معابر شیراز تا پایان سال جاری به ۵٠ سامانه افزایش می‌یابد، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان سال ١۴٠١ سامانه‌های ثبت تخلف رانندگی با پوشش معابر مهم و پرتردد کلانشهر شیراز به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به کاهش قابل توجه آمار تخلفات سرعت غیرمجاز در معابر مجهز به سامانه ثبت تخلف رانندگی، تصریح کرد: بر اساس آمار پلیس، میزان تخلفات سرعت غیرمجاز در محورهای محلاتی، آفرینش و حسینی الهاشمی طی دو ماه اخیر و پس از بهره‌برداری از سامانه‌های ثبت تخلف رانندگی ۵٣ درصد کاهش یافته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان بویژه شرکت توزیع برق شیراز را لازمه توسعه این پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: برای حفظ جان شهروندان و افزایش ایمنی عبور و مرور باید همه دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 551763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.