سپاهان صفر _ سن‌ایچ ۲ / باخت زرد پوشان در خانه

دو تیم فوتسال سپاهان اصفهان و سن‌ایچ ساوه در چارچوب هفته بیستم لیگ‌برتر در اصفهان به‌مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیستم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛ امروز برگزار شد و در یکی از مصاف‌های حساس هفته، سپاهان اصفهان در خانه پذیرای تیم سرسخت سن‌ایچ ساوه رفت و این سن‌ایچ بود که توانست با به‌ثمر رساندن دو گل دست پر و با سه امتیاز به ساوه برگردد.

هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال

سالن: آبفا - اصفهان

تماشاگر: -------------

گل‌ها:
سن‌ایچ: بابک نصیری (گل‌به‌خودی) - علیرضا جوان

بازیکنان سپاهان:
محمد زارعی، بابک نصیری، اسحاق سورغالی، محسن منتظمی، محمد احمدی، محمد بیاتی، سامان دشن، رضا آبگون، ابوالفصل مهرور، فرهاد ابراهیمی، مسیح مارانی و میلاد چراغی
سرمربی: احمد باغبانباشی

بازیکنان سن‌ایچ ساوه:
علی مروتی، نادر حنیفی، باقر محمدی، فرشید نادری، علیرضا جوان، مجتبی حسن‌نژاد، پژمان بهادیوند، محمدطاها نعمتیان، مهدی عامری، حمید رشیدی، محمد گراوند و وحید ندری
سرمربی: محسن حسن‌زاده

شرح بازی:
*سن‌ایچ ساوه هفته هجدهم مقابل فردوس قم متوقف شده بود و هفته گذشته باز هم در برابر نماینده قم ایستاد اما اینبار با یک نمایش قاطعانه ۵ بر صفر چیپس‌کامل مشهد را شکست داده بود.

*سپاهانی‌ها هم پس از برتری ۲ بر صفر خانگی برابر شهروند هفته گذشته ۴ بر صفر در مقابل زندی‌بتن کلاردشت بازی را واگذار کرده بود.
*در این دیدار فرصت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد و در اندک موقعیت‌های ساخته‌شده هم این سن‌ایچ بود که عملکرد بهتری داشت. آن‌ها با اشتباه بابک نصیری در نیمه‌نخست به گل اول رسیدند و با پیروزی راهی رختکن شدند.

*در نیمه‌دوم هم سن‌ایچ شروع بهتری داشت و چند فرصت روی دروازه سپاهان خلق کرد؛ اما در ۱۰ دقیقه مانده به پایان دیدار میزبان حملات گسترده‌ای به‌راه انداخت و حتی تیرک دروازه سن‌ایچ را هم به لرزه انداخت. به یک‌باره در ضدحمله سن‌ایچی‌ها در دقیقه ۳۵ علیرضا جوان دروازه سپاهان را برای دومین‌بار در این مصاف لرزاند و نتیجه مدنظر شاگردان حسن‌زاده به‌دست آمد.

*پاورپلی سپاهانی‌ها در ۵ دقیقه پایانی هم جوابگو نبود، البته آن‌ها صاحب یک پنالتی از نقطه‌دوم هم شدند اما از آن استفاده نکردند و بدون به‌ثمر رساندن گل در خانه تسلیم شدند تا دوباره سندروم شکست‌های خانگی برای سپاهان به اردوی این تیم برگردد.

*سن‌ایچ سرنوشت این بازی را به سود خودش رقم زد و به یک پیروزی خارج از خانه بسیار ارزشمند و به‌موقع رسید.

*سن‌ایچی‌ها با این برد، ۴۴ امتیازی شدند و موقتاً تا رده دوم جدول صعود کرد؛ سپاهان هم با تحمل یازدهمین شکست فصل ۲۳ امتیازی و در مرز میانی جدول باقی‌ماند.

کد خبر 551693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.