دوره جدیدی را در بخش تعاون آغاز می‌کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا کنون بخش تعاون نتواسته به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور برسد و در وزارت مردم قصد داریم دوره جدیدی را در بخش تعاون رقم بزنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت‌الله عبدالملکی»، در نشست با اندیشمندان بخش تعاون، اظهار کرد: اصل را بر شنیدن می‌گذاریم و خود را موظف بر عمل و اجرا می‌دانیم.

وی با اشاره به الگو بودن تعاون در اندیشه‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و راهبردهای وزارت مردم در دولت سیزدهم، افزود: متأسفانه بخش تعاون پس از ادغام سه وزارتخانه دچار آسیب شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: به رویکرد تحولی براساس تفکرات اندیشمندان، متخصصان و اندیشه ورزان اعتقاد پایدار داریم.

عبدالملکی اشاره کرد: سالم سازی مدیریتی برنامه اساسی و اصلی وزارت مردم در دولت سیزدهم خواهد بود.

وی تأیید کرد: انقلابی، مردمی، کارآمد، دست پاک و فساد تیز بودن پنچ معیار اصلی ما برای انتصابات بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه به سرعت در حال پاک سازی و بستن گلو گاه‌های فسادخیز هستیم گفت: مسیر مبارزه با فساد با سرعت و قدرت ادامه خواهد داشت.

عبدالملکی یادآور شد: چهار کلان پروژه زیست بوم اشتغال، اصلاح نظام تأمین اجتماعی و بازنشستگی کشور، اصلاح نظام مدیریتی بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه وزارتخانه و رفع فقر مطلق در کشور در دوره چهارساله وزارت مردم عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی از تدوین و اجرایی شدن اطلس اشتغال کشور نیز خبر داد.

کد خبر 551663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.