طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر، شرق و شمال شرق استان را درنوردید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طوفان لحظه‌ای و وزش باد شدید امروز با سرعت ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت در مناطق شرق و شمال شرق همراه با خیزش گرد و خاک در حال وزش است که باعث کاهش دید در محورهای استان اصفهان شده است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طوفان لحظه‌ای و وزش باد شدید امروز با سرعت ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت در مناطق شرق و شمال شرق همراه با خیزش گرد و خاک در حال وزش است که باعث کاهش دید در محورهای استان شده است.

وی افزود: در جاده‌های استان به خصوص در محورهای سجزی، نائین، خور و بیابانک، چوپانان و جندق با کاهش شش تا هشت درجه‌ای دما مواجه هستیم و تا روز یکشنبه کولاک برف و یخ‌زدگی در جاده‌های غرب و جنوب استان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با هشدار به رانندگان برای کاهش سفرهای غیرضروری، تصریح کرد: لازم است انجام سفرهای غیرضروری به تعویق افتد همچنین رعایت اصول ایمنی در ترددهای جاده‌ای به خصوص در محورهای شرق و شمال به لحاظ طوفان و گرد و غبار و در محورهای غرب و جنوب الزام به داشتن زنجیر چرخ و اقلام زمستانی باشد.

وی ادامه داد: شهروندان در سراسر استان مواردی همچون استحکام بخشی به سازه‌های موقت، داربست‌ها و توجه به حفاظت گلخانه‌ها و تأسیسات کشاورزی و لوله‌های آبرسانی در برابر وزش باد و یخ‌زدگی و خودداری از صعود به ارتفاعات را رعایت کنند.

کد خبر 551646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.