تصویب لایحه دریافت وام جهت خرید ماشین‌آلات

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: کلیات لایحه دریافت تسهیلات از سازمان شهرداری‌های کشور برای خرید ماشین‌آلات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری تصویب شده و برای جزئیات آن باید اطلاعات تکمیلی در اختیار شورا قرار گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، حجت الله زارع زاده در خصوص کلیات مصوبات جلسه سی و یکم صحن علنی این شورا، اظهار کرد: مدیر شرکت توزیع نیروی برق اهواز به منظور تعامل میان این شرکت، شورای شهر و شهرداری به جلسه دعوت و مقرر شد کارگروهی تشکیل شود که محورهای مورد تعامل و مورد تأیید طرفین را بررسی و دامنه تعامل شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق اهواز را مشخص و منجر به تفاهم‌نامه شود.

وی افزود: لایحه اخذ تسهیلات از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور خرید ماشین آلات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری بررسی و کلیات آن تصویب، و مقرر شد اطلاعات تکمیلی توسط شهرداری و سازمان خدمات موتوری در اختیار شورا داده شود تا جزئیات آن در کمیسیون خدمات شهری بررسی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: اصلاح و تعیین نرخ بهای خدمات از گاری‌داران میدان الغدیر از دیگر لایحه‌هایی بود که بیش از این در کمیسیون خدمات شهری بررسی و به تصویب رسید و در صحن علنی شورای شهر مطرح و به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: پرداخت دیه در حق قاسم منصوری یکی از کارکنان شهرداری که سالیان پیش به دلیل عدم تأمین شرایط و امکانات ایمنی در کار به صورت غیرعمد دچار حادثه شده بود نیز به تصویب شورای شهر رسید.

زارع زاده اضافه کرد: همچنین خارج از دستورکار صحن علنی شورا لایحه دیگری به صورت دو فوریتی به تصویب رسید که امکان مزایده تعدادی از قطعات زمین‌هایی با کاربری‌های صنعتی و تجاری بود که پس از بررسی در صحن شورا برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و بررسی کارشناسی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد و در صورت تصویب در این کمیسیون در صحن شورا بررسی و به رأی گذاشته می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی از لوایح درآمدی با عنوان ضرایب منطقه‌ای نیز مطرح شد که با توجه به اهمیت و حساسیت این لایحه طی سه جلسه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت و امروز در صحن مجلس با رأی اکثریت اعضا این لایحه نیز پس از اصلاحات انجام شده به تصویب رسید.

کد خبر 551623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.