قراردادهای شهرداری با بهره‌برداران به‌روز می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: قراردادهایی که شهرداری با بهره‌برداران منعقد کرده و هزینه کرایه پرداختی آنها بر اساس نرخ قبل پرداخت می‌شد، به‌روزرسانی می‌شود.

سید محمدعلی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: قرارداد غرفه‌داران میدان میوه و تره‌بار الغدیر به‌روزرسانی و معوقات آنها نیز به شهرداری پرداخت شد، با پیگیری‌های انجام شده به زودی قرارداد کشتارگاه شهرداری نیز به‌روزرسانی می‌شود.

وی افزود: شورای ششم در صدد به‌روزرسانی تمام قراردادهایی است که شهرداری با بهره‌برداران منعقد کرده و هزینه کرایه پرداختی آنها بر اساس نرخ قبل پرداخت می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: نوعی از سرمایه‌گذاری که شورا پیگیر آن است، حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در انجام کار مشترک با شهرداری است، که در این زمینه بر اساس گزارش سازمان مشارکت‌های مردمی، حدود ۱۵ پرونده سرمایه‌گذاری در جریان است و تا پایان سال یا ابتدای سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: فرایند ورود سرمایه‌گذار بر اساس دستورالعملی موجود یک فرایند طولانی بوده که در جلسه مشترک با سازمان مشارکت‌های مردمی این دستورالعمل کوتاه‌تر و راه ورود سرمایه‌گذار چابک‌تر و آسان‌تر شود.

پورموسوی ادامه داد: در سرمایه‌گذاری‌های مشترک از آنجایی که فرد پول و سرمایه خود را به اشتراک می‌گذارد، باید قرارداد طولانی‌مدت باشد تا بازدهی لازم را برای هر دو طرف داشته باشد، اما در خصوص بهره‌برداران باید دوره قرارداد منطقی باشد.

وی گفت: موافق قرارداد طولانی‌مدت نیستیم و مطمئناً در این دوره شورا قرارداد طولانی‌مدت نخواهیم داشت، در قرارداد پیمانکاران شهرداری که به صورت سه ساله منعقد می‌شود نیز باید بازنگری شود تا در صورت تصمیم برای تمدید شرایط جدید لحاظ شود.

کد خبر 551510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.