کاهش محدودیت‌ها در هلند با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا!

اکثر مکان‌های عمومی در هلند از امروز، ۲۶ ژانویه، تحت شرایط خاص و با کاهش قوانین قرنطینه، مجاز به بازگشایی می‌شود. نخست وزیر و وزیر بهداشت این کشور، دیروز یک کنفرانس مطبوعاتی در تلویزیون ملی برگزار کردند تا جزئیات تغییرات را به اشتراک بگذارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کاهش قوانین محدودیتی کووید -۱۹ در شرایطی است که تعداد موارد ابتلا در حال افزایش است اما تعداد کمتری از موارد بستری در بیمارستان اعلام شده است.

از امروز، رستوران‌ها، سالن‌های کنسرت و تئاتر در هلند از ساعت پنج صبح تا ۱۰ شب دوباره بازگشایی می‌شود. این شروع فعالیت مجدد در مورد سینماها، موزه‌ها، باغ وحش‌ها و پارک‌های تفریحی نیز صدق می‌کند. با این حال، همه بازدیدکنندگان باید مجوز سبز کرونا را نشان دهند، ماسک محافظتی داشته باشند و یک مکان مشخص در سالن‌های ذکر شده داشته باشند. در سالن‌های سینما، تئاتر و تالارهای پذیرایی، می‌توان ماسک را برداشت.

زمان بسته شدن عمومی در ساعت ۱۰ شب برای همه مکان‌ها معتبر اعلام شده است. مقامات دولتی همچنین خاطرنشان کردند که کارشناسان بهداشت زمان تعطیلی را در ساعاتی زودتر از ۱۰ توصیه کرده‌اند، اما شهرداران و هیئت‌های ایمنی منطقه‌ای درخواست افزایش ساعات کاری را داشته‌اند.

کاهش محدودیت‌ها در هلند با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا!

علاوه بر این، یک محدودیت کلی برای تعداد مهمانان هر خانواده وجود دارد به‌طوری‌که در هر روز، چهار نفر (بالای ۱۳ سال) می‌توانند به منزل افراد مراجعه کنند. توصیه کلی برای کار از خانه هنوز به قوت خود باقی است.

قوانین قرنطینه برای برخی از گروه‌های جمعیت، مانند جوانان زیر ۱۸ سال در سیستم آموزشی، کارمندانی که در کسب‌وکارهای ضروری فعالیت می‌کنند و همچنین افرادی که بیش از یک هفته قبل دوز بوستر واکسن کرونا خود را تزریق کرده‌اند یا کمتر از هشت هفته پیش تست کرونای آن‌ها مثبت بوده است، تغییر می‌کند؛ آن‌ها دیگر مجبور نخواهند شد در صورت تماس با یک فرد مثبت COVID-19 و بروز هیچ نوع علائمی، قرنطینه شوند.

قوانین ذکر شده بین ۲۶ ژانویه تا ۸ مارس اعمال می‌شود و پس از آن دولت اعلام خواهد کرد که آیا بسته به نحوه شیوع و همه‌گیری کرونا، آن‌ها را تطبیق می‌دهد یا خیر.

کاهش محدودیت‌ها در هلند با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا!

کد خبر 551478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.