نشست‌های دانشگاهی و تخصصی جشنواره فیلم فجر اعلام شد

عنوان نشست‌های دانشگاهی و تخصصی چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

به گزارش ایمنا، در چهلمین جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار دو شکل نشست دانشگاهی و تخصصی برگزار می‌شود؛ این سلسله نشست‌ها از دومین روز جشنواره یعنی دوازدهم بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

بخش نشست دانشگاهی با عنوان جوان‌گرایی در سینمای ایران روز دوازدهم بهمن‌ماه از ساعت ۱۳ در محوطه سالن مرکزی برگزار می‌شود. در همین روز نشست تخصصی سینمای ایران و گفتمان انقلاب اسلامی در ساعت ۱۵ در سالن چهار برج میلاد نیز برگزار خواهد شد.

ساعت ۱۳ روز سیزدهم بهمن‌ماه، نشست دانشگاهی با عنوان جریان شناسی فرهنگی سینمای ایران پس از انقلاب در محوطه سالن مرکزی برگزار می‌شود؛ همچنین در ساعت ۱۵ همین روز، نشست تخصصی با عنوان رنگ در سینمای امروز ایران در سالن شماره چهار برج میلاد برگزار خواهد شد.

برنامه نشست‌های دانشگاهی و تخصصی در روز چهاردهم بهمن برگزار می‌شود. نشست دانشگاهی دانشگاه یا مدرسه مسئله این است و همچنین نشست تخصصی واکاوی آموزش مالی در رشته سینما بر طبق ساعات و روزهای قبل در سالن شماره چهار برج میلاد برگزار می‌شود.

در تاریخ پانزدهم بهمن‌ماه، نشست سینما و قدرت روایت در راستای سلسله نشست‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد. همچنین نشست نگارش برای اجرا در قالب نشست تخصصی برگزار می‌شود.

روز شانزدهم بهمن‌ماه نیز نشست بازاریابی در سینمای ایران در بخش نشست‌های دانشگاهی و همچنین طراحی فیلم کلیدی برای درک بهتر فیلم در قالب نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

روز هفدهم بهمن‌ماه نیز در بخش نشست‌های دانشگاهی نشستی با عنوان سینمای ملی ایران مسائل و راهبردها و همچنین سینمای عصر دیجیتال در بخش نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود.

در تاریخ هجدهم بهمن‌ماه جاری نیز دانش آکادمیک و سینمای معاصر (مطالعه تاریخی سینمایی هنگ کنگ و کره جنوبی) در قالب نشست‌های دانشگاهی و همچنین تعامل تدوین‌گر و کارگردان در شکل‌گیری داستان در بخش نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

روز نوزدهم بهمن‌ماه نشست سینما در دوران پس تلویزیون در قالب نشست‌های دانشگاهی و همچنین نشست سینمای راهبردی با نگاهی به فردا در قالب نشست‌های تخصصی جشنواره برگزار خواهد شد.

بیستم بهمن‌ماه نیز نشست نظام دانشگاهی و سینمایی حرفه‌ای در بخش نشست‌های دانشگاهی و نشست قهرمان‌گرایی در سینمای ایران در قالب نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

در روز ۲۱ بهمن‌ماه نیز آینده سینمای ایران چالش‌ها و فرصت‌ها در بخش نشست‌های دانشگاهی و همچنین نشست سینمای تمدنی تعریف و چشم‌انداز نظری در بخش نشست‌های تخصصی چهل و نهمین جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 551415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.