۱۰ بهمن‌ماه؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان از برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گلستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی تجری با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: هفتمین جشنواره ابوذر با رویکرد تحقق شعار سال و دولت اسلامی برگزار می‌شود و هدف اصلی از برگزاری این جشنواره تعریف خط رسانه‌ای برای اصحاب رسانه و ایجاد شور و هیجان در حوزه تولید محتوا است.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در دو بخش عام و ویژه برگزار می‌شود، ادامه داد: در سال گذشته موضوعات و محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر گسترده بود، اما امسال برای داشتن نگاه جامع‌تر به رسانه‌ها، موضوعات آزاد به عنوان بخش عام جشنواره ابوذر اختصاص یافت و آثار دریافتی در بخش عام به موضوع انتخابی محدود نشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها با نگاه بومی در حوزه کشاورزی، دامپروری، آبزیان و محرومیت‌زدایی، تحقق دولت اسلامی با رویکرد مشارکت حداکثری و مطالبه‌گری و دولت و مجلس انقلابی را موضوعات بخش ویژه جشنواره ابوذر برشمرد و گفت: جشنواره ابوذر در قالب‌های مختلف خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس، موشن‌گرافیک و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

تجری با بیان اینکه اصحاب رسانه استان گلستان تا ۱۰ بهمن‌ماه جاری فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در جشنواره ابوذر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، افزود: مهلت ارسال آثار قابل تمدید نیست، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به پیام‌رسان دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۱۱۳۷۳۵۰۷۸ ارسال کنند و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی میدان شهید قندهاری جنب اداره راهنمایی و رانندگی سازمان بسیج رسانه گلستان تحویل دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است، گفت: آثار ارسالی در حوزه عکس و فیلم کوتاه رضایت‌بخش نبود و روند کاهشی داشت که از فعالان این حوزه درخواست می‌کنم تا مهلت باقی‌مانده نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند. آثار دریافتی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر به مرکز مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می‌شود و داوری‌ها در سطح کشور انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 551409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.