ایران _ بحرین؛ جنگ صدرنشینی/ کره‌جنوبی یا عربستان؛ کدام یک قربانی می‌شوند؟

مرحله یک‌چهارم نهایی هندبال قهرمانی آسیا امروز با جدال‌های حساس و همچنین مشخص‌ شدن آخرین مسافر جام‌ جهانی به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هندبال قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا در عربستان، بازی‌های سوم در دو گروه انجام می‌شود. پس از مشخص شدن سه تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی و البته قهرمانی جهان در دیدارهای دوم، امروز آخرین مصاف تیم‌ها انجام می‌شود تا علاوه بر تعیین صدرنشینان هر دو گروه، از بین کره‌جنوبی یا عربستان یک تیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کند.

امروز _چهارشنبه، ششم بهمن‌ماه_

گروه A
قطر - کره‌جنوبی؛ ساعت ۱۴
عربستان‌سعودی - ازبکستان؛ ساعت ۱۸

در گروه A، قطر به عنوان صدرنشین راهی دور بعد و البته جام‌جهانی شده است، کره‌جنوبی و عربستان هم هر کدام یک پیروزی و یک شکست در کارنامه دارند و از بین این دو تیم، تنها یک تیم می‌تواند به جام‌جهانی برسد؛ به نظر می‌رسد کار عربستان‌سعودی با توجه به حریفش آسان‌تر باشد.

گروه B

عراق - کویت؛ ساعت ۱۲
ایران - بحرین؛ ساعت ۱۶

در گروه B نیز، هر دو تیم ایران و بحرین با کسب دو پیروزی راهی جام جهانی شده‌اند و جدال‌شان با یکدیگر فقط برای صدرنشینی خواهد بود و البته از حساسیت بالایی هم برخوردار است؛ چرا که جایگاه آن‌ها تیم مقابلشان در نیمه‌نهایی را مشخص خواهد کرد. بر اساس برنامه کنفدراسیون هندبال آسیا؛ پس از تعیین جایگاه تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی؛ مرحله بعدی از روز شنبه آغاز می‌شود، طبق این برنامه تیم نخست گروه A با تیم دوم گروه B بازی می‌کند و تیم نخست گروه B هم با تیم دوم گروه A مصاف می‌کند.

ضمن اینکه تیم‌های ناکام از صعود به نیمه‌نهایی، برای رتبه‌های پنجم تا هشتم با یکدیگر دیدار می‌کنند؛ تیم سوم گروه A در مقابل تیم سوم گروه B و تیم چهارم گروه A برابر تیم چهارم گروه B خواهد ایستاد.

کد خبر 551373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.