بازمانده‌های آسیا به مرحله سوم رسیدند/ از استرالیا و ویتنام خبری نیست!

رقابت‌های سوم مرحله‌ دوم برای تیم‌های بازمانده از جمع هشت تیم برتر روز گذشته انجام شد و تیم‌ها راهی دور سوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در رقابت‌های قهرمانی هندبال ۲۰۲۲ آسیا که در عربستان پیگیری می‌شود، هشت تیمی که از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماندند برای مقام‌های نهم تا شانزدهم با هم به رقابت می‌پردازند؛ بر این اساس در دو گروه و به مدت سه روز این بازی انجام شد تا تکلیف تیم‌ها برای حضور در دور سوم مشخص شود. البته در این بین دو تیم نیز از ادامه مسابقات انصراف دادند. این دیدارها در دو گروه C و D انجام شد.

گروه C

از گروه سوم امارات و ویتنام قرار بود از ساعت ۱۴ به جدال با یکدیگر بپردازند. اما ویتنام در زمین حاضر نشد تا یک تیم دیگر هم از رقابت‌ها کنار برود. نتیجه بازی ۱۰ بر صفر به سود امارات اعلام شد. اردن و هند آخرین بازی روز گذشته را انجام دادند و در یک بازی پرگل، نیمه‌نخست با برتری ۱۷ بر ۱۳ اردنی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم نیز اختلاف حفظ شد تا اردن با نتیجه ۳۵ بر ۳۰ برنده دیدار پایانی مرحله دوم شود.

گروه D

در مصاف‌های آغازین روز سوم؛ هنگ‌کنگ و عمان که هر دو چهار امتیازی هستند از ساعت ۱۲ برای صدرنشینی با هم دیدار کردند. در نیمه نخست عمانی‌ها با سه گل و با برتری ۱۷ بر ۱۴ برنده به رختکن رفتند. آن‌ها در ۳۰ دقیقه بعدی هم عملکرد بهتری داشتند و با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ نیمه دوم را از هنگ‌کنگ بردند تا با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ عمان برنده این دیدار شود و بر این اساس در جایگاه نخست راهی دور بعدی شود و هنگ‌کنگ نیز در جایگاه دوم ماند. در دیدار دیگری و در ساعت ۱۶، تنها یک تیم در زمین حاضر بود؛ همچون دو بازی گذشته خبری از تیم استرالیا برای مصاف با سنگاپور نبود تا در نهایت نتیجه این دیدار نیز ۱۰ بر صفر به سود سنگاپور اعلام شود.

با این تفاسیر، برنامه دیدارهای مرحله‌سوم برای تعیین جایگاه‌های تیم‌های باقی‌مانده را اعلام شد که به شرح زیر است:

روز جمعه _هشتم بهمن‌ماه_

امارات (صدرنشین گروه سوم) - عمان (صدرنشین گروه چهارم)؛ ساعت ۱۸ _ مصاف برای رتبه نهم و دهم
اردن (دوم گروه سوم) - هنگ‌کنگ (دوم گروه چهارم)؛ ساعت ۱۶ _ مصاف برای رتبه یازدهم و دوازدهم
ویتنام (سوم گروه سوم) - سنگاپور (سوم گروه چهارم)؛ ساعت ۱۸ _ مصاف برای رتبه سیزدهم و چهاردهم
هند (چهارم گروه سوم) - استرالیا (چهارم گروه چهارم)؛ ساعت ۱۶ _ مصاف برای رتبه پانزدهم و شانزدهم

به گزارش ایمنا، دو تیم‌ملی استرالیا و ویتنام به نوعی از حضور در ادامه بازی‌های کناره‌گیری کرده‌اند و به نظر می‌رسد ضمن انجام نشدن بازی‌هایشان، تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا جایگاه این دو تیم را مشخص خواهد کرد.

کد خبر 551355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.