برای فروش یا تکمیل برج‌های دوقلو تصمیم‌گیری می‌کنیم

شهردار شهرکرد گفت: با همراهی شورای اسلامی شهر برای فروش یا تکمیل برج‌های دوقلو این شهر تصمیم می‌گیریم و البته کامل شدن آن به صورت ۲۴ طبقه نخواهد بود.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ترافیک در تمام نقاط کشور تبدیل به یک اپیدمی شهری شده است، اما معضل نیست و نیازمند راه حل است.

وی با بیان اینکه در نظر داریم در شهرکرد چند پل غیرهمسطح و چند پارکینگ خصوصی ایجاد کنیم، افزود: یکی از مسائل مهم ترافیک شهرکرد کمربندی ۱۵ خرداد است که در این خصوص جلسات متعددی با کشاورزان و مردم شهر برگزار شده است، البته شاید در گذشته به وعده‌ها عمل نشده باشد، اما در تلاش هستیم تا اجازه اجرای خیابان ۱۵ خرداد داده شود.

شهردار شهرکرد ادامه داد: به شهروندان قول می‌دهیم از هیچ اقدامی کوتاهی نکنیم تا آینده برای آنان بهتر شود، لذا لازم است آنها نیز نگاهی مثبت‌تر به خادمان خود در شهرداری داشته باشند تا گره‌های شهر باز شود.

وی تصریح کرد: برج‌های دوقلو یکی از مشکلات شهرکرد است که امیدواریم در ماه‌های آینده تبدیل به فرصت شود، در این راستا جلسه‌ای با رئیس بنیاد مسکن کشور برگزار و مقرر شده است که چند پروژه بزرگ از جمله همین برج‌ها به صورت پیمانکاری انجام شود، البته پولی برای پرداخت نداریم، اما به ازای اقداماتی که انجام می‌شود سند زمین به نام آن‌ها می‌زنیم.

جاپلقی گفت: اگر بنیاد مسکن کشور یا قرارگاه خاتم الانبیا (ص) پای کار بیایند برج‌های دوقلو را به عنوان منبع درآمدی پایدار برای شهر حفظ خواهیم کرد؛ در نهایت با همراهی شورای اسلامی شهر تصمیمی برای فروش یا تکمیل آن می‌گیریم و البته کامل شدن آن‌ها به صورت ۲۴ طبقه نیست و کمتر خواهد بود.

کد خبر 551287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.