مادران شهداء، فرزند شهیدشان را با خدا معامله کردند

شهردار بروجرد به مناسبت فرار رسیدن سال روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و روز زن با خانواده دو شهید دیدار و روز مادر را به محضر مادران دو شهید حاج عبدالحسین کردی و شهید حمید کردی و مادر شهید محمد کردی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی عیدی بیرانوند در این دیدار با مادران این شهیدان، اظهار کرد: مادران شهدا نور چشم ما هستند و بسیار خوشحال هستیم که فرصتی شد تا از نزدیک خدمت برسیم و روز ولادت با سعادت حضرت زهرای مرضیه (س)، روز زن و مادر و همچنین ولادت امام خمینی را خدمت شما دو مادر بزرگوار تبریک بگوییم.

وی افزود: مادر من هم مثل شما مادر شهید بوده است و حالا که مادرم در قید حیات نیستند خدمت شما مادران بزرگوارمان رسیدیم تا با شما دیدار داشته باشیم و این روز بزرگ را به شما تبریک بگوییم.

شهردار بروجرد با بیان اینکه متأسفانه جامعه حق خودش در قبال مادران شهدا را به جا نیاورده است، خاطرنشان کرد: سعادتی شد تا خدمت شما تبریک بگوییم و از شما مادران شهدا استمداد بگیریم تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

عیدی بیرانوند تاکید کرد: دوام و ثبات جمهوری اسلامی به یمن اثر بخشی دعاهای خیر مادران و فرزندان شهدا و ایثارگران بوده وگرنه هیچ حکومتی با این همه مشکل نمی‌توانست دوام بیاورد.

وی با بیان اینکه دعای شما مادران شهیدان اثر گذار و چراغ راه ما در خدمت به مردم است، اظهار کرد:: به نظرم هیچ کسی مثل مادران شهدا اذیت نشدند و هیچ کسی مثل مادران شهدا زجر نکشیدند زیرا جگر گوشه‌شان را از دست دادند اما در این راه با خدا معامله کردند.

شهردار بروجرد در پایان گفت: مادران شهدا سوختند و سکوت کردند؛ ان شاء الله خداوند به شما توفیق بدهد و ما را از دعای خیر شما بهرمند سازد.

کد خبر 551263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.