بهترین قطعات آسانسور را از کجا بخریم؟ 

رسیدن به طبقه مورد نظر در کمترین زمان ممکن، کوچک‌ترین انتظار هر فردی از آسانسور است.

قطعات آسانسور باکیفیت تأثیر مستقیمی بر عملکرد آسانسور دارند. بنابراین شما باید برای خرید قطعات آسانسور حداکثر دقت را داشته باشید. بر اساس نظر و تجربه کارشناسان شرکت‌های ایرانی مطرح در حوزه تولید آسانسور اعم از بازرگانی کلمان، برای داشتن عملکرد بی نظیر آسانسور باید خرید قطعات آسانسور باکیفیتی را انجام دهید.

قطعات آسانسور چیست؟

پیش از هر چیزی درباره قطعات آسانسور و تأثیر آن بر عملکرد آسانسور صحبت می‌کنیم. از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین عضو آسانسور که در مراحل نصب و راه اندازی آسانسور اهمیت ویژه‌ای دارند، به عنوان قطعات آسانسور به شمار می‌آید. به همین منظور، جناب فرشید رضازاده مدیر عامل بازرگانی آسانسور کلمان به خرید قطعات آسانسور باکیفیت تاکید بسیار زیادی دارند.

شاید با یک مثال ساده بیشتر به تأثیر قطعات آسانسور بر عملکرد آن پی ببرید. روغندان آسانسور یکی از کوچک‌ترین قطعات آسانسور است که در صورت بی کیفیت بودن و یا خرابی ممکن است خطرات و حوادث جبران ناپذیری برای افراد به وجود بیاورد.

معرفی مهم‌ترین اجزا و قطعات آسانسور

به صورت کلی دو نوع قطعه آسانسور اصلی و فرعی وجود دارد. قطعات اصلی شامل قطعات موتور آسانسور، اجزای درب و همچنین قطعات مربوط به کابین آسانسور هستند. هنگام خرید قطعات آسانسور باید درباره این دو مورد نیز به خوبی تحقیق و بررسی کنید. قطعات اصلی بی کیفیت مانع از هر گونه حرکت آسانسور می‌شوند. در صورتی که آسانسور شما دارای قطعات فرعی بی کیفیت باشد نیز قطعاً با نقص فنی و خرابی آسانسور مواجه می‌شوید. برخی از قطعات آسانسور شامل موارد زیر هستند:

  • فلکه هرزگرد
  • دیکتاتور
  • الکتروسیگنال
  • قفل لولایی درب
  • گاورنر آسانسور
  • قلاب سربکسل
  • ریل آسانسور
  • کفشک آسانسور
  • مگنت درب
  • براکت
  • ریل آسانسور

قطعات آسانسور در تعیین کیفیت و قیمت نهایی آسانسور نیز بسیار مؤثر هستند.

بهترین قطعات آسانسور را از کجا بخریم؟ 

کیفیت قطعات آسانسور چه تأثیری بر قیمت آن دارند؟

این یک شعار و یا پیام تبلیغاتی نیست و واقعیت دارد که همیشه کیفیت حرف اول را می‌زند. بنابراین اولین موضوعی که باید هنگام خرید قطعات آسانسور مدنظر قرار دهید کیفیت بسیار خوب قطعات است. لذا هنگام خرید قطعات آسانسور به ویژه به صورت آنلاین ابتدا از سابقه و پیشینه شرکت مورد نظر اطلاعات کسب کنید.

در مرحله دوم سعی کنید هیچوقت فریب قیمت‌های بسیار کم یک فروشگاه اینترنتی را نخورید. خرید یک قطعه باکیفیت آسانسور بسیار بهتر از خرید جنسی ارزان و با خرابی پی در پی و مداوم است. شما با یک جستجوی اینترنتی ساده متوجه می‌شوید که قطعات آسانسور کلمان در میان شرکت‌های ایرانی چون رایا آسانسور، جام لیفت و… بهترین و باکیفیت‌ترین است.

مزایای خرید قطعات آسانسور آنلاین کلمان

خرید قطعات آسانسور به صورت آنلاین دارای سه مزیت عمده زیر برای شما می‌باشد:

  • صرفه‌جویی در زمان: قطعاً باارزش‌ترین بخش زندگی هر شخصی زمان وی می‌باشد، گاهی اوقات ما برای خرید یک کالا مجبور می‌شویم زمان کار، تفریح و در کنار خانواده بودن را به آن اختصاص دهیم. با این وجود ممکن است شما پس از مراجعه به فروشگاه به هر دلیلی از خرید محصول مورد نظر منصرف شوید؛ اما در خرید آنلاین شرایط بسیار فرق دارد. شما می‌توانید در محل کار و یا منزل خود در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین محصول اقدام کنید. فقط با یک موبایل، یک سرچ ساده و پرداخت اینترنتی می‌توانید بدون اتلاف وقت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
  • امکان خرید محصول با قیمت‌های متنوع: بهترین شرکت برای خرید قطعات آسانسور شرکت کلمان است. تصور کنید امکان خرید قطعات ارزان و باکیفیت آسانسور چقدر برای مشتریان خوب و مطلوب است. در خرید حضوری قطعات آسانسور شما فقط می‌توانید قیمت محصول خود را با چند فروشگاه مجاور مقایسه کنید. برعکس در خرید اینترنتی قطعات آسانسور، بسیاری از سایت‌ها از جمله سایت کلمان این امکان را به شما می‌دهد که قیمت محصول مورد نظر خود را با تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی مقایسه کنید.
  • ارسال محصولات به روش دلخواه کاربر: یکی دیگر از معایب خرید حضوری قطعات آسانسور، روش حمل و انتقال آن‌ها به منزل و یا محل کار شماست. معمولاً افراد پس از خرید حضوری قطعات آسانسور به این موضوع فکر می‌کنند که برای حمل وسایل سنگین باید راننده‌ای ماهر در زمینه حمل، بارگیری و تخلیه این اشیا داشته باشند. امروزه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از جمله بازرگانی کلمان، حمل کالاها را برای شما به صورت رایگان انجام می‌دهند.

ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی فروش قطعات آسانسور

هنگامی که کلمه خرید اینترنتی قطعات آسانسور را جست جو می‌کنید، با سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین بسیار زیادی مواجه می‌شوید. دو عاملی که باعث خرید آنی شما از یک سایت می‌شوند، کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات است. به همین منظور شرکت کلمان، امکان خرید قطعات آسانسور با ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عزیزان فراهم کرده است.

بازرگانی آسانسور کلمان به عنوان بهترین شرکت خرید قطعات آسانسور، شرایطی بی نظیر و متفاوت را برای افرادی که خرید بالای ۵ میلیون تومان از این فروشگاه دارند در نظر گرفته است. برای این دسته از افراد، حمل کالا به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود. در صورتی که در شهرهای تهران، شیراز، یاسوج، بندرعباس و بوشهر سکونت دارید می‌توانید از پکیج‌های تخصصی قطعات آسانسور استفاده کرده و بدون پرداخت هزینه حمل و نقل، آن‌ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

پس فکر کنم وقت آن رسیده است که همین حالا گوشی خود را بردارید، وارد فروشگاه اینترنتی کلمان شوید و در هر لحظه و مکانی که قطعات آسانسور نیاز داشته باشید، با بهترین قیمت و ارسالی مطمئن، محصول خود را خریداری کنید.

کد خبر 551118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.